Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er tiden til tidsfristen på oppgaven går ut! :) Du har et visst antall dager på å fullføre oppgaven du har fått før den evt. tildeles noen andre (slik at prosjektet ikke stopper opp)

Takkjar, men jeg er ganske sikker på at jeg har fullført oppgaven. Har over 15k nå, og burde man ikke da få en ny oppgave, når den første er fullført?

Lenke til kommentar

Får ikke 780ti til å kjøre. Får bare at kortet står som "Ready", I error loggen ser jeg at det kommer opp BAD_MEMTEST_ERROR, assign to server 171.64.65.105

Har du rette driveren. Ser du om programmet finner gtx 110 i loggen, du kan og prøve å slette gpu.txt

 

Fra min logg: GPU 0: NVIDIA:3 GK110 [GeForce GTX 780 Ti]

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Jeg tror det er tiden til tidsfristen på oppgaven går ut! :) Du har et visst antall dager på å fullføre oppgaven du har fått før den evt. tildeles noen andre (slik at prosjektet ikke stopper opp)

Takkjar, men jeg er ganske sikker på at jeg har fullført oppgaven. Har over 15k nå, og burde man ikke da få en ny oppgave, når den første er fullført?

 

Fra EOC-statistikken så har du fullført 21 WUs eller oppgaver om du vil, og har fått ca 15 000 poeng for disse oppgavene.

 

Du fullfører nok oppgavene lenge før tidsfristen går ut, for den er ganske lang for "normal" hardware, så du har en konstant strøm med arbeidsoppgaver som kommer inn. At du hadde 8 dager igjen på en WU betyr bare at om 8 dager så vil denne WUen bli tildelt noen andre hvis ikke du har levert den inn! Så hvis du hadde pauset foldingen i 9 dager, så ville du fått en ny WU eller arbeidsoppgave når du begynner på igjen :) Leverer du den før 8 dager er gått, så for du tildelt poeng og en ny oppgave, og alle er glade ;)

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

 

Får ikke 780ti til å kjøre. Får bare at kortet står som "Ready", I error loggen ser jeg at det kommer opp BAD_MEMTEST_ERROR, assign to server 171.64.65.105

Har du rette driveren. Ser du om programmet finner gtx 110 i loggen, du kan og prøve å slette gpu.txt

 

Fra min logg: GPU 0: NVIDIA:3 GK110 [GeForce GTX 780 Ti]

 

Fant ingen cuda-hardware med MemtestG80 heller. Men løsningen vart å ikke koble til med Remote Desktop. Så jeg måtte sette denne opp med skjerm og tastatur (har ikke etablert andre remote løsninger)

Amd kortene og den pcen satt jeg opp helt fint med RemoteDesktop.

 

Kjører du beta på nvida kortene nå, eller får du core17 på full ?

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

I morgen må jeg stenge ned SR-2 riggen! Den leverer i snitt bare 200K PPD og bruker nesten 500W, som er hinsides i dag. Mulig jeg erstatter den med et GTX 780Ti hvis jeg har en god dag i løpet av måneden, men det gjenstår å se. Det begynner i tillegg å bli noe varmt i husene og noe må gjøres. Jeg pensjonerte vel egentlig SR-2 maskinen allerede i fjor, men for å ta inn på russerne har jeg latt den folde helt til nå. Håper likevel å nå 2 milliarder poeng innen utgangen av mai.

Lenke til kommentar

Jeg sitter igrunnen med 1 god laptop som kan levere 10K PPD, 2x 560Ti som kan levere rundt 40-50K tilsammen - men 4 pcer som kan knapt levere 5K PPD og bruker dobbelt så mye strøm som de overnevnte..

 

Alias? Kan min HP ProLiant ML350 G5 med 2 sockets levere noe nyttig? Eventuelt, hvilken Xeon CPU er best for denne?

 

Socketen er enten LGA771 eller PLGA771. Er usikker, men det kan sjekkes imorgen!

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...