Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send en til for nå er statserveren nede for telling og har vært det siden i går kveld. Opp / nedlasting av prosjekter går likevel normalt enn så lenge, og forhåpentlig får vi godskrevet poengene senere. Siden det er påske tenker jeg at dette kan ta noe tid, og husker jeg rett så skjedde det samme i fjor rett før påsken.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jeg kan prøve og fortelle om det er noen fremskritt.

 

8900 fikk vi 270K ppd osv, den nye serien prosjekter ligger på 190-200K siste 20 jobbene.

Er nok justert litt ned.

 

Foldet 5% + 17K PPD så langt (og øker ) på 9101 (180.0.25

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om 337.61 gir mer PPD, jeg får holde et øye med dette framover. Og ja, jeg har installert denne driveren. Uansett så ser det ut som at jeg kommer til å sette ny månedsrekord i april. Med litt flaks vil jeg oppnå mer enn 5 millioner poeng, og det jeg ikke vært i nærheten av siden jeg begynte med F@H i 2010.

 

Ikke mye sammenlignet med -alias-, War, Kjetil Lura og de andre store kanonene, men for min del vil det bli en milepæl uten tvil. :) Dessuten har jeg jo riggen mest for gaming da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser at vi produserte 37mill poeng de siste 24 timene.

 

Vurderte å bli med med mine max. 50K PPD, men ser ikke helt vitsen lenger :p

 

Får heller bli med den dagen jeg har litt bedre HW. Det vil si, aldri :p Hadde jeg bare vunnet i et flaxlodd..

 

Edit: har en HP ProLiant Ml350 g5 2P server. Kan den få en grei mengde poeng med evt. to nye CPU'er?

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Jepp som de overnevnt har sagt trenger vi alle bekker, og 50k er jo betydelig! Håper alle foldere står på og vi rekker mndrekorden i April :)

 

God påske alle!

 

For min egendel står jeg å titter i sikringsskapet og er litt fortvilet og sliter litt med kurser til riggene. Skulle gjerne hatt større sikring og opplegg til bod som allerede deler kurs med betydelige husholdningsslukere! ...hm

 

Fortsatt ikke fått hk,psu og gpu, da noen stjal pakka mi hos posten :@#&!

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

25A hovedsikring hjemme delt på 10x 16A

Denne 25A sitter på samme kurs som 4x 25A tiol andre leiligheter som igjen kommer fra en 63A

Så ja alle 4 kan bruke ca 15 A samtidig før det smeller ^^

 

I mitt neste hus skal jeg ha 120A hovedsikring, eneste bakdelen er at nettleien er parallell med hovedsikringen i beregningene så plutselig koster det mange tusen mer i nettleie.

Lenke til kommentar

25A hovedsikring hjemme delt på 10x 16A

Denne 25A sitter på samme kurs som 4x 25A tiol andre leiligheter som igjen kommer fra en 63A

Så ja alle 4 kan bruke ca 15 A samtidig før det smeller ^^

 

I mitt neste hus skal jeg ha 120A hovedsikring, eneste bakdelen er at nettleien er parallell med hovedsikringen i beregningene så plutselig koster det mange tusen mer i nettleie.

War, jeg regner med at du vet hvor mange watt 120A tilsvarer på en 220V kurs? Jeg for min del synes det er nok med 25A hovedsikring.Så mange watt brukes ikke på en gang her.

Lenke til kommentar

Tror War snakker om inntakssikringen (hovedsikringen) som normalt er på 63A (3-fase) for en enebolig, men ikke uvanlig at er det dobbelte med 120A, tilsvarende 25 - 28KW som under visse omstendigheter (utleie) kreves i en bolig. For oss normale holder det med 63A (ca. 15KW). Jeg bruker fast ca. 4KW på foldingen, og i korte perioder krever resten av boligen 10KW som bringer meg helt til grensen av hva det elektriske anlegget hos meg tåler, og det hender ofte at sikringen går etter strømbrudd når alt slår inn samtidig. Problemet er fordelingen ut over de forskjellige kursene som oftes er ujevnt lagt (montert).

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...