Gå til innhold

Anbefalte innlegg

War, med siste driver, mener du da 332.21? Tror det var den driveren jeg brukte på Titan kortene like før jeg reiste og ga ca 380K PPD hvis jeg ikke husker feil.

 

Arve, de droppene med core17 var ikke der før de gjorde en oppdatering i november, versjon 0.0.52. I det minste kan jeg ikke huske at de var der hele tiden. Dog alderen krever sitt så ..... :hmm:

 

F@H har forresten gitt ut en beta versjon av 7.4.2. Hvis noen tar sjansen på å prøve den ...

 

La inn nyeste fra nvidia 332.21 nå og PPD er 180K på 780TI

Har ingen ide hvilken driver som er best , bare valgte en random

 

Husker ikke hvilken jeg prøvde som ga memtest error-fail.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant igjen en EEPROM med en gammel BIOS på. Den ene maskinen er oppe igjen med begge CPUer nå. (veldig lurt av meg å oppgradere begge to, men jeg trodde den nye BIOSen var grei siden jeg fikk til å boote)

 

Neste trinn blir da å enten å skaffe en ny EEPROM med gammel BIOS til den andre maskinen, eller å kjøpe nye CPUer som både støttes av den nye OG kan bruke PCIe 3.0-basserte skjermkort. Jeg vet både hva som er billigst og hva jeg har mest lyst til, og det er ikke det samme... :)

 

Noen som er oppdatert på hvilke E5v2 ES som er supp... ehh, som funker på Z9PE-D8?

Lenke til kommentar

Fant igjen en EEPROM med en gammel BIOS på. Den ene maskinen er oppe igjen med begge CPUer nå. (veldig lurt av meg å oppgradere begge to, men jeg trodde den nye BIOSen var grei siden jeg fikk til å boote)

 

Neste trinn blir da å enten å skaffe en ny EEPROM med gammel BIOS til den andre maskinen, eller å kjøpe nye CPUer som både støttes av den nye OG kan bruke PCIe 3.0-basserte skjermkort. Jeg vet både hva som er billigst og hva jeg har mest lyst til, og det er ikke det samme... :)

 

Noen som er oppdatert på hvilke E5v2 ES som er supp... ehh, som funker på Z9PE-D8?

Har du dette kortet: http://support.asus.com/cpusupport/list.aspx?SLanguage=en&p=1&s=42&m=Z9PE-D8%20WS&os=29&hashedid=RZPEclJRfocDAjTX

 

Jeg søkte på dette, jeg håper det er riktig Hovedkort: z9pe-d8 ws bios update

Lenke til kommentar

Åhh, NICE, Arve!!!

 

Hva er det du har kjøpt som gir ca 300 000 PPD ekstra? :p

 

Jeg stusser forresten på den maskinen min som bare ser en CPU. Den fortsetter å dra ned nye 810X WUs (nå 8103). Klienten rapporterer at den kjører "cpu:16" (altså 16 tråder) men jeg trodde ikke det kvalifiserte for BA-enheter?

 

Den tygger unna en prosent på ca 34 minutter, noe som skal gi en guesstimated PPD på ca 10 000 :(

Lenke til kommentar

Oi, snakk om å være helt på grensen!

Jeg trodde ikke 8 kjerner kvalifiserte for å få ned BA i det hele tatt, men det virker vel som jeg tok feil der..

Jeg prøver meg på noen Ivy-baserte ES-CPUer (vet ikke koden på disse, men skal visstnok være B3, hvis det sier noen noe)

Håper maskinen min blir lykkelig igjen da :)

 

-ØYØY-

 

12:50:06:WU01:FS01:0xa5:Completed 45000 out of 250000 steps (18%)
13:24:25:WU01:FS01:0xa5:Completed 47500 out of 250000 steps (19%)
13:58:53:WU01:FS01:0xa5:Completed 50000 out of 250000 steps (20%)
14:33:28:WU01:FS01:0xa5:Completed 52500 out of 250000 steps (21%)
Lenke til kommentar

Det skal ikke være mulig å få ned BA-prosjekter med 8 kjerner, minimum 16 må til, slik at jeg tror nok at maskinen din, selv om bare 1 cpu er synlig i Windows, må ha sendt over at den har 16.

 

Man kan likevel folde BA med mindre enn 16 kjerner, men da må man fake at man hr 16 vd hjelp av Langouste. Min 980X med 6/12 kjerner/tråder klarer alle untatt 8101, men PPD/Watt blir så ugunstig at jeg lar det være.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Booter opp 4pserveren så blinker musa hurtig og ikonene i ubuntu rister.

Dette roer seg etter noen min, men fah kjører blå og asynk og endrer ofte med "hung" i HFM

Burde kanskje kjøre en total reinstall av hele greia.

edit, eller er det 09.36 og fah 08.22 som er greia?

 

Starta nytt arbeid, fah i terminal viser fortsatt 1 time bak.

 

Burde kanskje ha full service på serverene.

Reinstall med nyeste kode og likt oppsett på alle.

post-64596-0-72016600-1390810933_thumb.jpg

post-64596-1324078_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Blå farge betyr at klokka er ute av sync i forhold til klokka hos PG, ikke verre enn det. Har satt mine til å hente tiden fra en server på nettet og det fungerer. Alle mine servere ligger også en time bak i loggen (har alltid gjort det) i forhold til normaltiden. Blafringa på skjermen i ubuntu har jeg også erfart, og hos meg var det dårlig kontakt i skjermkabelen som var årsaken.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...