Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvai? 90 c til 78C. Har selv gtx 660 kort og di ligger nå på denne maskinen på gpu0 73 og gpu 1 64.

Men jeg har alle dørene av, det hjelper på tempen og støyen.

I7 cpuene ligger mellom 62-70c @ 4200.

 

Dette er på en halvannet år gammel laptop. CPU koser seg på ca 75-80*c (2410m) og GPU ligger konstant på 70*c (GT540m OC som GT550m)

 

Stasjonære ligger på 60*c GPU og 62*c CPU

Lenke til kommentar
Artig å se effekten av artikkelen på hw. Får håpe den får mange treff og blir stående på forsiden en stund. (hint hint - et lite klikk nå og da kan gjøre underverker)

 

Hehe prøvde å slenge meg på F@H for HW i går kveld selv, klart man vil være med!

 

Men, jeg fikk ikke igang foldingen på GPUene mine. Kjører i7-950 med 2xHD5850 forøvrig. Lastet ned programmet og gjorde som jeg fikk beskjed om, og det startet uten problemer på CPU.

 

Fikk en masse feilmeldinger om at :

 

FahCore_16.exe-System Error The program can't start because OpenCL.dll is missing from your computer.

 

Viste seg at jeg manglet noen deler av AMD driveren så jeg lastet ned de og startet F@H på nytt, og feilmeldingene forsvant. Det gjorde allikevel ikke at GPU ble med i foldingen.

 

Lot programmet kjøre over natten uten at det startet opp GPU heller, så jeg lurer på om det er noe åpenbart jeg har gjort feil?

 

Urias

Lenke til kommentar

Så lenge PPD>0 deltar du i det minste, og strengt tatt er vel det det viktigste :)

Lot programmet kjøre over natten uten at det startet opp GPU heller, så jeg lurer på om det er noe åpenbart jeg har gjort feil?
Hmmm, skal ikke være nødvendig med så mye hokkus pokkus, men kunne vi fått en kopi av loggen til klienten? Kanskje det står noe fornuftig der! Det skal hvertfall ikke være problem å folde på skjermkortene. Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Takker for svar. Da utelukker man den. kan VELDIG lite om Xeon, Operton, og server HW :p

Hvor mye PPD tipper du den ville gitt?

 

Vanskelig å si, med stock hastighet kanskje omkring 15 - 20K, overklokket (hvis det er mulig) til 4GHz ++ er 30 - 35K sannsynligvis innen rekkevidde. En 3 år gammel i7 2600 OC til 4.5GHz leverer 35 - 40K PPD for 200W fra veggen, så finner du noe slikt brukt er valget lett. En i7 3770K yter omtrent det samme, og da forutsetter jeg samtlige under Linux.

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

vesleengen: Ok beklager trudde det var den maskinen du hadde i sigen som ble så varm. Sorry.

 

Alias: Er det med bare cpu, eller med gpu også? Mine maskiner cpu(3770K-4200 + gpu(660TI-915MhZ ligger på max 240W. PS det er en maskin.

 

Edit: Ha ser det nå. Linux. PPD på den er nå 50k og 218w

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Så lenge PPD>0 deltar du i det minste, og strengt tatt er vel det det viktigste :) Hmmm, skal ikke være nødvendig med så mye hokkus pokkus, men kunne vi fått en kopi av loggen til klienten? Kanskje det står noe fornuftig der! Det skal hvertfall ikke være problem å folde på skjermkortene.

 

Det skal jeg vel alltids greie å grave frem. Får ikke gjort det før i kveld. Er mulig det har fikset seg med en RS av PCen, det meste gjør jo det :love:

Lenke til kommentar

Alias: Er det med bare cpu, eller med gpu også? Mine maskiner cpu(3770K-4200 + gpu(660TI-915MhZ ligger på max 240W. PS det er en maskin.

 

Edit: Ha ser det nå. Linux. PPD på den er nå 50k og 218w

 

Reelle tall for mine i7 2600K, men for de øvrige er det bare kvalifiserte antakelser fra min side, og det er under Linux ja så ingen skjermkort er innvolvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...