Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan, jeg har prøvd å legge meg til dere men når jeg trykker på bruker navnet mitt så dukker jeg opp i ATI sin team liste.

Det tar litt tid å få deg med i systemet; regner med du heter T_A_G i foldingen også. Ser at ATI-brukeren du snakker om ble registrert for et par år siden, så det er nok ikke deg ;) Du skal riktignok havne i listen rimelig fort etter at du har levert en WU. Det er ingen T_A_G her som har levert noe i det siste. Men hvis du ikke dukker opp tilslutt får vi ta en granskning :)

 

Jeg har en "gaqmmel" passkey, men det er ikke SÅ lenge siden den ble brukt sist, mener jeg. Har dobbeltsjekket at jeg har lagt den inn riktig i FAHControl. er det noen configfil der jeg kan dobbeltsjekke at den er blitt registrert riktig?

Så vidt jeg vet er passkeyen hellig, altså Stanford gjør ikke noe med den uten grunn og i såfall skal du bli kontaktet på mailadressen som hører til. Det er jo flere som har begynt å folde igjen uten at passkey har vært et problem... Men du kan alltids se i config.xml (/etc/fahclient). Høres merkelig ut hele opplegget, og er jo selvsagt surt å ikke få bonus :hm: Men hvis ikke dette bedrer seg med tiden, så ville jeg spandert på meg et spørsmål på Foldingforum.org. Da kan kanskje noen sjekke opp i brukeren din og se om det finnes en grunn. Evt. bare spørre med en gang!

 

Mener å huske at jeg leste at 10% ekstra (eller hvor mange % det nå var) på A4 var noe PandeLab brukte som insentiv for å få folk til å bytte til V7-klienten

Ja, det var vel noe med at gamle V6 klienter ikke støttet A4. Jeg har fått A4 på siste generasjon med V6. Mulig forklaring kan være at denne bonusen ble manuelt satt for hvert prosjekt, og at nye prosjekt ikke inngår i denne ordningen siden noen WUer tydelig får 10% bonus i forhold til hva loggen min sier, mens andre får akkurat samme tall som loggen. Jeg har iallefall ikke lest noe om at den er avsluttet!

 

Jeg sliter med cpu, får opp feil mld: failed cpu:7.

(FahCore returned: BAD_WORK_UNIT (114=0x72)

 

Ang. V7 client med 13.2 drivere Beta, så fungerer det utmerket. HD7970 kjører nå på 100% og ligger på en 40-50k PPD.

Skjer dette hele tiden eller bare av og til? Vet at noen WUer ikke fungerer på primtall større enn 5 i SMP konfigurasjonen.

 

Det kommer forøvrig mer core17 prosjekter, spørsmålet er bare når :)

 

Noen som vet hvordan i7-4770K vil gjøre det i FAH ved stock?

Tja, 3-7% klokk-for-klokk, så litt mer pga QRB? http://www.tomshardware.com/reviews/core-i7-4770k-haswell-performance,3461-4.html

Lenke til kommentar

Skjer dette hele tiden eller bare av og til? Vet at noen WUer ikke fungerer på primtall større enn 5 i SMP konfigurasjonen.

 

Det kommer forøvrig mer core17 prosjekter, spørsmålet er bare når :)

 

Har fått opp denne feil mld. idag. Har ikke justert noe enda ang cpu clock. Skal se om det gjentar seg eller om jeg får kjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Arve: Liker ikke du heller a4/nye a3, syns mangen av dem er trege som fy?

Kjører nå 10138 bruker ca 15t en wu. Gid jeg blir glad når gpu kan brukes på linux, håper den blir like effektive som på a3 linux(gamle gode v6 clienten) Den er den som produserer mest wu og selvsakt poeng(som mangen her inne er opptatt av)Ligger mellom 30-35K.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett fordelen av A3 prosjekter på min hardware; faktisk er mest lønnsomme for meg (de som har gitt meg mest PPD) stort sett A4 prosjekt(er). P10090 er vel i en klasse for seg selv der!

 

Faktisk er jeg rimelig fornøyd med de siste 80XX prosjektene, de ligger rimelig konsekvent på PPD (som er i øvre sjikt for min del).

 

Kanskje dette merkes mer på krafitgere hardware, at det er noen koselige WUer som finnes på v6 som jeg ikke har kunnet fått?

 

 

Edit: Her er grunnen til at mange ikke får P7662 (FAHCore17) lengre

"only 1650 jobs serving 2300 beta testers"

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Ta heller å reduser antall kjerner klienten skal bruke, det skal iallefall fungere! Begrensingen fungerte før :confused: Edit: Ser ut som begrensingen kun har fungert for uni-processor,

 

 

Kjetil, det er en imponerende samling du har, så jeg skjønner deg godt! Man vil jo få så mye man kan igjen for innsatsen. Forresten, når du prøvde FAHCore17 på 660ene; fikk du mindre enn halvparten i PPD enn vanlig? Spent på hvordan neste versjon av core17 vil utarte seg, skal ha dobbel ytelse og fungerer i Linux!

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Nei var ca 22 på core 17 beta, men tapte en del på smp foldingen. Derfor kjører jeg ikke dem lenger.

 

Edit: Må ærlig si at jeg angrer litt på at jeg ikke brukte de pengene på slike maskiner som alias + flere har, ville produsert flere wu en det jeg gjør nå. Menmen, kanskje neste gang jeg oppgraderer.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Kjetil, du er fortsatt kongen i antall WUer på laget vårt :) Og ser ut som du kommer til å være det en god stund fremover!

 

 

Her er forresten interessant fakta ang. CPU-bruk på Nvidia&FAHCore17:

266.58 driveren har 0-1% CPU-bruk, selv om man kjører flere GPUer! Riktignok mister man noe PPD på skjermkortet pga ytelsesforbedringer i nyere drivere.

 

Tydeligvis kan det ikke være store problemet for Nvidia å fikse driverene sine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...