Hotmale Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hei! Jeg tror switchen min har gått i stykker, men jeg har ett ekstra nettverkskort liggende. Kan jeg bruke det intrigerte nettverkskortet til internett , og det andre nettverkskortet til en annen pc med krysset nettverkskabel. Den andre pc'n skal dele internettet med meg altså, og kunne kopiere og spille sammen også!! Hvordan gjør jeg det i såfall? Takk for alle svar!!!
BeFs Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Kjører du Windows XP? Gå til Kontrollpanel: Nettverk og eksterne tilkoblinger Også velger du begge nettverkskortene > høyreklikke > lag bru/bridge.. Enklere blir det ikke.
okidoki Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 1. Det går.2. Jeg vet ikke helt hvordan. Tror ikke helt at du vet hva du prater om.... Alt du trenger å gjøre på PC'en med to NIC'er er å enable IP routing. Husker ikke helt i farta hvordan man gjore dette, men rask runde på google burde jo løse problemet.
dimdal Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Med PPPOE er det veldig enkelt. bare å dele oppringninga. Kan også bruke Nettverks Trollmannen i XP. Men en bro mellom tilkoblingene er nok det du må gjøre hvis du ikke bruker pppoe.
jocke Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Kjører du Windows XP?Gå til Kontrollpanel: Nettverk og eksterne tilkoblinger Også velger du begge nettverkskortene > høyreklikke > lag bru/bridge.. Enklere blir det ikke. Og til alle som lurte; dette er den korrekte måten å gjøre det på.
Civilix Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Kjører du Windows XP?Gå til Kontrollpanel: Nettverk og eksterne tilkoblinger Også velger du begge nettverkskortene > høyreklikke > lag bru/bridge.. Enklere blir det ikke. Og til alle som lurte; dette er den korrekte måten å gjøre det på. ICS funker også hvis man har to nettverkskort, bare og kjøre wizzarden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå