Gå til innhold

Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Det var ikke mest av spesifikasjoner men grei forklaring av hva du trenger og slikt.

Mener du med det? Skulle jeg ha skrevet opp hva de forskjellige programmene krever og hvordan du bruker dem f.eks? (Det er uaktuellt da det vil ta alt for lang tid)

 

hud_netgraph 0 fjerner bare netgraphen den og ikke tekst som blir skrevet i "chatten".

For å fjerne den skriver du hud_saytext ;)

Lenke til kommentar
OK, men det er det eneste man kan fjerne vel...?

Man kan sikkert fjerne mye mer, men til det trenger du komandoer som jeg ikke har i hodet ;)

 

Du finner sikkert en del komandoer hvis du søker litt på vår venn google :)

 

Ps: Hvis det var deg jeg spillte med nå, så ikke si til de andre hvor übergod jeg er blitt etter 1 års fravær i fra cs... Det kan hende de blir redde :p

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
I Cs Source så kan man ikke bruke viewdemo og jeg får absolutt ikke til slowmo  :mad:

Heisann!

 

Har endret topic og noe av innholdet i guiden siden det ser ut til at det ikke fungerer å følge denne guiden i cs:s.

 

Men jeg lover og oppdatere den så fort jeg har funnet ut hva som trengs for å lage demoer osv i cs:s ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal lage en CS film, den varer i ca. 2 minutter.

Jeg bruker Adobe Premiere PRO.

Så lurer jeg på hvilke innstillinger jeg skal bruke, Filen skal være på max 100Mb.

Og god veldig god kvalitet.

 

 

Det jeg også lurer på er når jeg tok å addet klipp i Premiere nå så forsvant litt av toppen :s hvordan forhindre det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

gadd ikke å lese gjennom alt her, så det kan hende dette er sagt før.. men hvis jeg skal lage film, så kobler jeg pcen til tven og tven til videokameraet mitt. har ikke brukt det på cs, men på Joint ops. er resultatet knallgodt. Etter at du har filmet redigerer du bare i et redigeringsprog. på pcen(adobe premiere, avid eller pinnacle ol. hvis det er det du har for hånden..) :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
-Ikke rendre filmen i dårlig kvalitet. (jeg vil anbefalle 30 FPS og minst 640x480  aldri noe mindre)

ska du redigere burde du kjøre på 25 fps... laget noen filma sjøl og på 30 fps så fikk eg ikkje te å redigere... så anbefaler 25fps.... :hmm:

Selv har jeg aldri støtt på det problemet du beskriver der... Har dette skjedd meg deg flere ganger eller var det bare 1 gang?

 

Flere ganger = mulig du er inne på noe

En gang = Mest sansylig en bøgg som oppstod der og da ;)

 

 

Har enda ikke fått sjekket ut hvorfor noe av det som står beskrevet i guiden ikke fungerer i cs:s grunnet mye skole, og det faktumet at jeg prøver å lære meg 3D modelering

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...