Gå til innhold

Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vel... Med 3D studio max, maya, houdini,XSI eller liknende programmer så kan du lage intro sekvenser til filmen din i 3D.

 

Hvis du eksempelvis har sett Hard Klan - Die Hard filmen så er jeg ganske sikker på at sozu (husker ikke nicket hans) har benyttet seg av 3D max til både intro og til å lage den logoen du ser på slutten.

 

Mulighetene er uendlige egentlig ;)

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

hei!!

 

har aldri laget en CS film før så spurte en kamerat om hvilke prog jeg måtte ha og sånn, lastet ned vegas 4 og det virker veldig bra, utenom at jeg ikke får åpnet .dem filene

som er demo filene jeg har recorda mens jeg har spilt.. (demo.dem)

 

noen som vet hvorfor jeg ikke får åpnet den?? elr som vet hvordan jeg får fikset det??

 

hilsen remie aka ^>iDm<^-=MiQ=-

 

www.reima.org

Lenke til kommentar
hei!!

 

har aldri laget en CS film før så spurte en kamerat om hvilke prog jeg måtte ha og sånn, lastet ned vegas 4 og det virker veldig bra, utenom at jeg ikke får åpnet .dem filene

som er demo filene jeg har recorda mens jeg har spilt.. (demo.dem)

 

noen som vet hvorfor jeg ikke får åpnet den?? elr som vet hvordan jeg får fikset det??

 

hilsen remie aka ^>iDm<^-=MiQ=-

 

www.reima.org

Les igjennom guiden en gang til så forstår du kanskje hvorfor ;)

 

Om du ikke gidder det så er det en enkel grunn til det: Vegas støtter ikke .dem filer.

Du må gjøre om .dem filene til et filformat som vegas skjønner som f.eks .avi :)

 

Btw: Velkommen til forumet :thumbup:

Lenke til kommentar

hey hey har forsatt eit problem

har prøvd å lage frags sjølv men det er eit problem. sånn gjer eg

1.skriver record navnepådemoen

2stopper den(stop record

3.går ut av serven trykker "playdemo navnepådemoen

4 går innpå fraps trykker f9 og skriver i consolen playdemo navnepådemoen då tar fraps opp demoen og den kommer på mappa til fraps

5 nå til problemet.når eg går innpå windows movie maker og trykker opne prosjekt opg trykker på den fimen eg har laga (inpå fraps mappa) kommer det opp " det oppstår ein feil under opiningen av filen.denne filen er enten ikkje en prosjektfil for windows movie maker eller så er prosjektfil skadet" (har prøvd å gjere det med virtualub og videomatch men får det samma svare)

kan noen hjelpe meg :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:) Jeg har bare et lite problem.. Nor jeg har laget ferdig cs filmen i vegas hav skall jeg da gjøre for å få den lagret som en film fil?. filmen blir bare lagra som en snarvei på 50kb:S

Vet ikke akkurat i Vegas, men i omtrent alle programmene jeg har brukt gjennom tidene til filmredigering så skal du se etter Export.

Lenke til kommentar
:) Jeg har bare et lite problem.. Nor jeg har laget ferdig cs filmen i vegas hav skall jeg da gjøre for å få den lagret som en film fil?. filmen blir bare lagra som en snarvei på 50kb:S

Fil -> Render As

 

Får du ikke med hele filmen, bare en del av den så fjerner du haken på "render loop region only".

Lenke til kommentar
hey hey har forsatt eit problem

har prøvd å lage frags sjølv men det er eit problem. sånn gjer eg

1.skriver record navnepådemoen

2stopper den(stop record

3.går ut av serven trykker "playdemo navnepådemoen

4 går innpå fraps trykker f9 og skriver i consolen playdemo navnepådemoen då tar fraps opp demoen og den kommer på mappa til fraps

5 nå til problemet.når eg går innpå windows movie maker og trykker opne prosjekt opg trykker på den fimen eg har laga (inpå fraps mappa) kommer det opp " det oppstår ein feil under opiningen av filen.denne filen er enten ikkje en prosjektfil for windows movie maker eller så er prosjektfil skadet" (har prøvd å gjere det med virtualub og videomatch men får det samma svare)

kan noen hjelpe meg :cry:

Ikke trykk åpne prosjekt trykk "Importer" eller "Importer til samlinger" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...