Gå til innhold

Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men da får jeg jo ikke redigert`? det er jo det jeg skal prøve på..

7412811[/snapback]

Når filen endelig er i avi-format redigerer du filmen som en vanlig film, i Windows Movie Maker, eller Adobe Premiere Pro 2.0 eller whatever man ønsker. CS har ikke den funksjonen at man kan redigere filmen.. :whistle:

Lenke til kommentar
Nå har jeg plukket ut de bildene jeg skal bruke. Men når jeg skal skjøre filmen på Windows Movie Maker så er filmen så uendelig treig. Noen som hvet om jeg skla skjøre filmen fortere på Movie Maker?

7440916[/snapback]

når du har har skrevet startmovie i console har du sikkert brukt 30 som fps, ikke sant? Uansett, når du rendrer bmp bildene til uncompressed avi i virtualdub/videomach må du også rendre i 30 fps ellers blir filmen for treg/kjapp! Og grunnen til at den går tregt i Windows Moviemaker kan være at det lagger.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Men hvor lagres alle bildene seg? Jeg skrev følgende "playdemo firsttry 30".. Det eneste som skjedde var at filmen spolte gjennom veldig fort.. Er vel noe jeg har misforstått? Håper at noen kan hjelpe meg litt her etter som at jeg har veldig lyst til å komme i gang med klippingen :D

 

 

Edit: Fant ut av det :)

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm.. Du tar viewdemo, finner stedet i filmen der du vil recorde, skriver startmovie NAVNPÅBILDER og FPS, jeg foretrekker 90.

 

Eks. Viewdemo -> Spol dit du vil -> startmovie Frag1 90

Da vil filmen gå veldig veldig sakte, og recorde slik at det blir bra. Når fraggen er over, tar du å skriver "endmovie".

Da får du veldig mange bilder i cstrike mappen din, og de tar du å bruker virtualdub til å gjøre over til en film. Etter det kan du legge det i det programmet du vil, og redigere filmen. :)

 

Ellers har CG en veldig fin guide også her.

 

EDIT: Bildene lagres i C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\Din_Bruker\counter-strike\cstrike

I min mappe ser det slik ut:

 

 

 

post-95268-1230742219_thumb.jpg

 

 

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...