Gå til innhold

Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting;

Når vi ser på videoen i CS, og gjerne vil ha noe i slow motion, så bruker vi gjerne viewdemo [navnpådemo] Og da har vi den avspilleren. Men når vi har funnet det vi vil ta opp, og satt på slow motion, så vil vi jo ikke ha med avspilleren i videoen, så da lukker jeg den. Og så tare jeg opp det jeg vil, men hva skal jeg gjøre for å få tilbake den avspillergreia? Det er litt dumt å måtte skrive viewdemo [navnpådemo] for å få den opp igjen hele tiden. Lete igjennom alle scenene igjen, og laste inn demoen i CS tar tid med pc'en min :p Hva må jeg skrive for å få den tilbake? (Hvis det går an da...) Takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lurer på en ting.

 

Jeg synes det er litt "teit" at det ikke er orginal lyd i filmene, men musikk.

 

Går det an å fikse det med å kjøre signalene via tv-out på skjermkortet og in på et TV-kort? og det samme med lyden? Ut fra lydkortet og in på tv-kortet, og ta op derifra.

 

Det vil selvfølgelig kreves Hardware MPEG, men dette må da gå an?

Lenke til kommentar
her er et bra avspillings program: VLC media player ingen link til det,vet ikke hvor man kan laste det ned men fy så bra det er, det spiller nesten ALT til og med iso. filer, som en del dvd formater er.

 

grattulerer med dagen programmet er herlig :D:thumbup::w00t::dribble:

Hvis du leser alt, så vil du se at jeg har ført opp en link til VLC.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting;

Når vi ser på videoen i CS, og gjerne vil ha noe i slow motion, så bruker vi gjerne viewdemo [navnpådemo] Og da har vi den avspilleren. Men når vi har funnet det vi vil ta opp, og satt på slow motion, så vil vi jo ikke ha med avspilleren i videoen, så da lukker jeg den. Og så tare jeg opp det jeg vil, men hva skal jeg gjøre for å få tilbake den avspillergreia? Det er litt dumt å måtte skrive viewdemo [navnpådemo] for å få den opp igjen hele tiden. Lete igjennom alle scenene igjen, og laste inn demoen i CS tar tid med pc'en min  Hva må jeg skrive for å få den tilbake? (Hvis det går an da...) Takk!

 

det er bare å trykke på f2

Lenke til kommentar
Har ett lite/stort (?) problem når jeg skal spille av video fila i VideoMach, når jeg skal åpne fila kommer denne error'en opp;
File 'navnpådemo.dem' is not supported

 

Hva skal jeg gjøre? :blush:

Det er fordi VideoMach ikke støtter .dem filmer, så det du gjør er at du konverterer .dem fila til en .avi fil ol. (Hvordan du gjør det finner du svar på i guiden ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...