Gå til innhold

Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

En ting jeg lurer litt på. Jeg skal lage en film nå, og skal bruke et program som heter GameCam... Noen kjenner sikkert til det. Jeg trenger 1 ting, og lurer på 2 ting. Det jeg trenger er side med en god instruksjonsside hvor det blir forklart og illustrert hvordan GameCam funker. Jeg har hørt det er det beste opptaksprogrammet på PC. Det jeg lurer på er: 1. Hvordan kan jeg spectate og ta bilder uten den svarte ramma nede og oppe...

2. På serveren jeg spiller på, er det mye slikt irriterende ting på skjermen hele tiden, slik som "Anonym's head stayed in in [ ZenCo.no ]'s crossair too long, and Anonym well knows", og i slutten av runden står det hvor mange jeg tok, og hvem som hadde rundens beste score osv. Greit å spille med, men når jeg filmer blir det drit... Er noe jeg kan skrive i console som fjerner dette?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har skaffet meg noen filmsnutter, og har nå redigert dem i Windows Movie Maker.

Men fikk et problem når jeg skulle spille det av, og det er at det starter å lagge veldig :(

Det lagger ikke hvis jeg kun spiller av en av filmene, men når alle skal spilles av etter hverandre, så lagger det..

 

Btw, fin guide :thumbup:

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Driver å lager en film med vegas 6.0 nå... og lurer litt på hvordan man zoomer inn på en spesiel del..? feks at man zoomer inn på deaglen før man skyter osv...

 

Takker for alle svar :)

 

N3oN  :w00t:

6777474[/snapback]

 

 

Gå på Video Event Pan/Crop og lek deg frem.

6777865[/snapback]

 

eller gi han link til en simpel guide?

http://moviemakers.nu/?p=tutorial&id=14 (krever medlemskap da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...