Potetfar Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Hvem bryr seg om VideoMatch og det der? Bare skriv inn record <navn> <tall> og la dem ligge i den forbanna .dem fila dem kommer i, og lev med å spille dem i CS! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Lurer på en ting; Når vi ser på videoen i CS, og gjerne vil ha noe i slow motion, så bruker vi gjerne viewdemo [navnpådemo] Og da har vi den avspilleren. Men når vi har funnet det vi vil ta opp, og satt på slow motion, så vil vi jo ikke ha med avspilleren i videoen, så da lukker jeg den. Og så tare jeg opp det jeg vil, men hva skal jeg gjøre for å få tilbake den avspillergreia? Det er litt dumt å måtte skrive viewdemo [navnpådemo] for å få den opp igjen hele tiden. Lete igjennom alle scenene igjen, og laste inn demoen i CS tar tid med pc'en min Hva må jeg skrive for å få den tilbake? (Hvis det går an da...) Takk! Lenke til kommentar
Hp Brio Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 kjempe flott guide!! dette har eg prøvd å fått til lenge Takk!! Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 supert!! verdens beste guide, selv om jeg kunne alt fr før!! Lenke til kommentar
kristian fra helvete Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 når jeg tar opp en demo i cs (record demonavn) og jeg skal se på den senere (playdemo demonavn) så er alt fuck i filmen terror folk ser ut som ct og omvent, når jeg trykker på tabb for å se på stats så er borte i stats på filmen , og masse mere. hva er det som er feil??? er det sjerkortet eller er det innstillinger i cs??? Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Nydelig guide, dette må jeg nesten prøve nå. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 når jeg skal kjøre videoen min etter jeg har recorda så fant jeg ut at jeg ikke kunne se den for at jeg har jo steam men csen min er ikke oppdatetert på exe jeg spiller 1,6 så bare det.. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Funker da sikkert til mer enn bare CS dette da. Skal sjekke om jeg kan lage noe i RTCW:Enemy Territory med fraps og videomach. Hehe.. kan noen prøvde det på Doom3? (Hvis Doom3 støtter noe demolaging da..) Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 fikk ett lite problem når jeg bruker FRAPS til å recorde demoen med fps telleren som er på fraps syns på det jeg har recordet i ett hjørne er det noe jeg kan gjøre får å fjerne denne fps telleren så den ikke dukker opp? Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 det står når jeg skal se på den recorden jeg har laga at jeg har for gammel cs til og se denne videoen jeg har jo 1,6! hvor ligger cs 1,6 exe? Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 oki fikk det til å lurer jeg på hvordan jeg får consolen vekk fra filmen .. Lenke til kommentar
kristian fra helvete Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 her er et bra avspillings program: VLC media player ingen link til det,vet ikke hvor man kan laste det ned men fy så bra det er, det spiller nesten ALT til og med iso. filer, som en del dvd formater er. grattulerer med dagen programmet er herlig Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Endelig fikk jeg ting å gjøre.....Denne guide var meget bra... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Lurer på en ting. Jeg synes det er litt "teit" at det ikke er orginal lyd i filmene, men musikk. Går det an å fikse det med å kjøre signalene via tv-out på skjermkortet og in på et TV-kort? og det samme med lyden? Ut fra lydkortet og in på tv-kortet, og ta op derifra. Det vil selvfølgelig kreves Hardware MPEG, men dette må da gå an? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 her er et bra avspillings program: VLC media player ingen link til det,vet ikke hvor man kan laste det ned men fy så bra det er, det spiller nesten ALT til og med iso. filer, som en del dvd formater er. grattulerer med dagen programmet er herlig Hvis du leser alt, så vil du se at jeg har ført opp en link til VLC. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Lurer på en ting;Når vi ser på videoen i CS, og gjerne vil ha noe i slow motion, så bruker vi gjerne viewdemo [navnpådemo] Og da har vi den avspilleren. Men når vi har funnet det vi vil ta opp, og satt på slow motion, så vil vi jo ikke ha med avspilleren i videoen, så da lukker jeg den. Og så tare jeg opp det jeg vil, men hva skal jeg gjøre for å få tilbake den avspillergreia? Det er litt dumt å måtte skrive viewdemo [navnpådemo] for å få den opp igjen hele tiden. Lete igjennom alle scenene igjen, og laste inn demoen i CS tar tid med pc'en min Hva må jeg skrive for å få den tilbake? (Hvis det går an da...) Takk! det er bare å trykke på f2 Lenke til kommentar
since91 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Hvordan bruker eg virtualdub? Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Har ett lite/stort (?) problem når jeg skal spille av video fila i VideoMach, når jeg skal åpne fila kommer denne error'en opp; File 'navnpådemo.dem' is not supported Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 2. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Har ett lite/stort (?) problem når jeg skal spille av video fila i VideoMach, når jeg skal åpne fila kommer denne error'en opp;File 'navnpådemo.dem' is not supported Hva skal jeg gjøre? Det er fordi VideoMach ikke støtter .dem filmer, så det du gjør er at du konverterer .dem fila til en .avi fil ol. (Hvordan du gjør det finner du svar på i guiden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå