Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener simalarion må komme seg tilbake hit på forumet snart, sjekke PM og sende meg bilder så jeg kan legge dem ut...begynnet å bli utålmodig(og sulten) må lage meg noe mat snart oxå. Får sånn herlig flyt følelse i kroppen når jeg tenker på at jeg snart skal få meg ny pc og x800pro :green::dribble:

 

hmm litt sen her jah :p flink simalarion

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way.

 

Leste dette på Tomshardware, så er litt i tvil om jeg skal kjøpe powercolor, kjøpe sapphire heller tror jeg...er billigere og da. :dontgetit:

 

Men kortet virker konge d :D

jeg hadde ett sapphire 9700pro ultimate edition, og nå har jeg powercolor 9700pro. vil si at powercolor kortet er en bedre overklokker, og virker raskere enn sapphire sitt. ingen fare for dårlig kvalitet eller slik ved kjøp av powercolor.

Lenke til kommentar
Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way.

 

Leste dette på Tomshardware, så er litt i tvil om jeg skal kjøpe powercolor, kjøpe sapphire heller tror jeg...er billigere og da. :dontgetit:

 

Men kortet virker konge d :D

jeg hadde ett sapphire 9700pro ultimate edition, og nå har jeg powercolor 9700pro. vil si at powercolor kortet er en bedre overklokker, og virker raskere enn sapphire sitt. ingen fare for dårlig kvalitet eller slik ved kjøp av powercolor.

det er nok bare de gamle PC korta som er underklokka, faktiskt da PC 9800Pro kom, kom det i en raskere versjon en Sapphire sitt, eneste de hadde problem med vifta, men det ordna de igjen, PC er svinbra, kansje tilogmed bedre enn Sapphire, var å i tvil før, men er egentlig blitt frelst:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...