Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager en ørliten OT her, men siden alle snakker om FarCry hadde jeg bare ett spørsmål, så om noen kan gi meg et raskt svar skal jeg ikke mase mer. :blush:

Når jeg spiller det opplever jeg hakking ved bruk av "snipersiktet"/kikkert og når jeg skyter det første skuddet på en stund. Jeg har en xp2800 og PC9800pro, fpsen er fin, men når jeg gjør noe "ekstra" så hakker den. Ville en 512mb pc3200 brikke fixe den saken? Kjører nå 2x256mb , en på pc2100, og en på 3200 (vet at det kjører på 2100 da).

 

 

Takk for svar, sry igjen for "hijacken", men stoler på deres hardware kunnskaper :thumbup: .

Lenke til kommentar

Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way.

 

Leste dette på Tomshardware, så er litt i tvil om jeg skal kjøpe powercolor, kjøpe sapphire heller tror jeg...er billigere og da. :dontgetit:

 

Men kortet virker konge d :D

Lenke til kommentar
Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way.

 

Mulig dette var tilfelle på 9700 modellene. Men på 9800 pro modellene var jo faktisk powercolor kortene klokket høyere enn de andre produsentenes kort.

 

http://www.nordichardware.com/reviews/grap.../index.php?ez=7

 

Tror nok du kan kjøpe et powercolor kort uten å bekymre deg for kvaliteten. Selv har jeg bestilt sapphire, men det var bare fordi de opprinnelig skulle komme inn før PC kortene. Noe de altså ikke gjorde...

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way.

 

Mulig dette var tilfelle på 9700 modellene. Men på 9800 pro modellene var jo faktisk powercolor kortene klokket høyere enn de andre produsentenes kort.

 

http://www.nordichardware.com/reviews/grap.../index.php?ez=7

 

Tror nok du kan kjøpe et powercolor kort uten å bekymre deg for kvaliteten. Selv har jeg bestilt sapphire, men det var bare fordi de opprinnelig skulle komme inn før PC kortene. Noe de altså ikke gjorde...

lurer på hvilket kort-merke på X800 serien som klokker mest :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...