Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å instalerer Hitman Contracts som fulgte med bundlen.

 

Synes bundlen på powercolor sitt er utrolig bra, jeg trengte en sekk, regnet med at det bare var en bedriten reklame sekk, med du kan bruke den som koffert eller med skulder reim eller ta ut stropper (som er helt skjult) slik at det blir sekk, det er uendlig med hendige lommer og du ser ingen reklame (kunn for powercolor på skulder reimen).

 

så bundelen på sapphire nå som innholder tomb raider :thumbdown: ikke noe hl2 kupong. Jeg fikk med tomb raider på pc 9800pro, det er virkelig et dårlig spill!!. Er nå glad det ble powercolor i steden selv om det kostet meg 300kr extra

 

Skriver snart om hvordan far cry funker etter 1.1 patchen + Contracts

Lenke til kommentar

Det eneste som er nytt med Ps3.0 i forhold til Ps2.0 er at man kan gjøre ting mye enklere, det er ikke noen forskjell på grafikken slik jeg har forstått det.

Er jo uansett ikke mange spill i dag som bruker Ps2.0

 

men det blir spennende å se

Lenke til kommentar
HL2 vil ikke støtte PS3.0 og tror heller ikke Doom III gjør det. Det er veldig få spill som støtter dette, tror det eneste spillet er FarCry, men med ingen merkbar forskjell.

Upcoming (and Present) Shader 3.0 Titles

 

FarCry

Lord of the Rings, Battle For Middle-earth

STALKER: Shadow of Chernobyl

Vampire: Bloodlines

Tiger Woods 2005

Madden 2005

Grafan

Painkiller

Lenke til kommentar

Det her var fin lesning Simalarion :D Har lest så mye om at CPU vil bli en forferdelig flaskehals på de nye ATI kortene, men det virker som om du ikke plages så mye av det. Vurderte å kjøpe meg nytt hovedkort og CPU for å ungå dette, men venter nok med det nå. Synes komplett snart kan få inn kortet mitt! :p

Lenke til kommentar

Har knotet litt med farcry patch 1.1, jeg får ikke instalert den, men jobber med det.

 

saken en den som nevnt at jeg ikke får støtte for x800pro på verjon 1.0, men med alt på very high van ultra high får du et innblikk i hvor fobedret det blir (les tidligrere post) fordi det funker helt til du går ut av tunellen, da blir det vann overalt :laugh:

 

Forøvrig virker alle andre spill helt perfekt (henviser igjen til tidligere poster) så jeg er sikker på det kunn er pathcen slik at den støtter x800pro

 

Nå skall contracts testes

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Samme resultat med Contracts alt på fult, fpsèn er helt på topp (har sprunget fremm og tilbake osv) hele veien, det er flotte lys\speil efekter. Men rent grafikk messig er nokk far cry flere hoder lenger, men det viste vi jo alle.

 

Har prøvd å laste opp noen bilder, men hw forumet støtter bare bildet filer som man viser til på en webserver, jeg gidder ikke sette opp en webserver\hjemmeside bare for å vise bildene (har ikke tid nå i alle fall :thumbup: )

Lenke til kommentar
Faktisk krever det bare DX8.1b.

 

 

Genre:

Action>Shooter>First-Person>Fantasy Designed By:

People Can Fly

Required:

RAM: 384MB; DirectX 8.1b or better compatible Recommended:

DirectX 9 card, NVIDIA GeForce FX 5700 or better

 

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/data/13601.html

 

Krever vel kansje bare dx 8.1b men støtter allikevell dx9.0.

Det samme som at FarCry can kjøre på Ti 4200 (dx 8.1 ) men støtter allikevell dx 9.0...

Jeg instalerte i alle fall Painkiller på min (dårligste pc, hvis noen gidder å skjekke specen min) pc og da ville den ha meg til å innstalere dx 9.0.

Eller er jeg helt på jordet nå?

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått inn kortet, tok en rask 3d test (3dmark 2003)

 

Før sto min 2500+ barton på 3200+ (overklokket) nå er det ikke klokket i det hele tatt, får ikke å "stresse" pcen for mye på en gang, prøver jeg å klokke cpuen\grafikkortet et hakk om gangen

 

Så med min u-klokket 2500 barton fikk jeg 9448 mitt gammle score 5129 da med barton cpuen klokket til 3200(dette er hele testen!)

 

Synes selv at dette er en sinsyk forbedring, når jeg klokker cpuen regner jeg med å komme rett over 10.000 et sted. Meget fornøyd så langt

 

Så var det spillene da :dribble:

 

Edit: de var en utrolig fansy sekk foresten, høy kvalitet med utrolig mange finesser, må koste rundt 500kr i butikken den der.

Har du kjøpt kortet i utlanet eller? :blush: finner ingjen som har det inne i norge i vertfall :(

Lenke til kommentar

Jeg som ikke får instalert 1.1patch (ikke enda) har ikke støtte for mitt x800pro, men det funket bra helt til jeg kommer ut av tunnelen, altså før du får fyrt av et skudd.

 

Som skrevet er jeg sikker på det bare er den patchen da alle andre spill jeg har nevnt virker 100%.

 

Også en på posten som pointerte at jeg måtte ha patch 1.1.

Lenke til kommentar
Jeg som ikke får instalert 1.1patch (ikke enda) har ikke støtte for mitt x800pro, men det funket bra helt til jeg kommer ut av tunnelen, altså før du får fyrt av et skudd.

 

Som skrevet er jeg sikker på det bare er den patchen da alle andre spill jeg har nevnt virker 100%.

 

Også en på posten som pointerte at jeg måtte ha patch 1.1.

Litt merkelig det der.. Hva skjer når du forsøker å legge in patchen da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...