shamanix Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Det fins flere download manager som: Download Accelerator Plus FlashGet Net Transport Internet Download Manager Getright GoZilla LeechGet Fresh Download ReGet Deluxe osv Hvilken er best? (jeg bryr meg ikke om det er gratis eller ikke, jeg vil bare ha "the best") Endret 28. mai 2004 av shamanix
Akke Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Liker Leechget best. Fint design og gir deg alle muligheter på en enkel måte.
Crisko Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Bruker flashget, og synes det er veldig bra. Pleide å bruke Net Transport.
ronnyaa Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Holder meg også til flashget, har brukt det i flere år nå, og det er en grunn til det
B4stian Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Liker Leechget best. Fint design og gir deg alle muligheter på en enkel måte. enig...men bruker den egnelig sjelden.
Bruun Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Er ikke 99% av alle downloadmanagerne der ute stappet med spyware?
Zeph Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Eg har alltid brukt Leechget, både på ISDN og ADSL. Programmet gjer meg alltid maks fart, sjølv på ISDN gjekk den i 8-10kb\s. Men no brukar eg Opera, og Leechget vil ikkje ta "clicks" frå Opera
shamanix Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Eg har alltid brukt Leechget, både på ISDN og ADSL. Programmet gjer meg alltid maks fart, sjølv på ISDN gjekk den i 8-10kb\s. Men no brukar eg Opera, og Leechget vil ikkje ta "clicks" frå Opera det er bare å laste end en plugin fra hjemmesiden
Swafty Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jeg bruker FlashGet, og jeg synes den er bra Endret 25. juni 2004 av Overdox
Even89 Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Det fins flere download manager som: Download Accelerator Plus FlashGet Net Transport Internet Download Manager Getright GoZilla LeechGet Fresh Download ReGet Deluxe osv Hvilken er best? (jeg bryr meg ikke om det er gratis eller ikke, jeg vil bare ha "the best") Bare lurte på hvilken av de øvrige download manegere er gratis og hvilken man skal betale cash for?? Bra å vite
wil Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 jeg liker Opera best. PUNKTUM. har alt jeg trenger og er kjapp og grei. får maks hastighet med Opera jeg. i mottsettning til det jeg kan si om f. eks Internet Explorer.
am3k Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Like GetRight, denne kan også implementeres med Opera. Liker også muligheten for å "surfe" via GetRight med "direkte" nedlasting. Nyttig på større sider, t.d. me flere videofiler, programfiler ol. du vil laste ned som ikke tilbyr ftp eller listing ellers
shamanix Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Skrevet 27. juni 2004 Det fins flere download manager som: Download Accelerator Plus FlashGet Net Transport Internet Download Manager Getright GoZilla LeechGet Fresh Download ReGet Deluxe osv Hvilken er best? (jeg bryr meg ikke om det er gratis eller ikke, jeg vil bare ha "the best") Bare lurte på hvilken av de øvrige download manegere er gratis og hvilken man skal betale cash for?? Bra å vite Jeg vet at LeechGet er gratis. Jeg har brukt både Download Accelerator Plus, GetRight, GoZilla og FlashGet, men nå har jeg gått over til LeechGet.
Dʋgɢtung Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jeg brukte både GetRight, Go!Zilla og Download Accelerator Plus da vi hadde ISDN her i gården.. det er vel rundt 3 år siden nå eller noe. Husker jeg begynte med GetRight, gikk over til Go!Zilla og endte opp med Download Accelerator Plus. Hvis jeg skulle brukt en av dem nå, ville jeg vel gått for Go!Zilla tror jeg... er vel den jeg var mest fornøyd med. Nå bruker jeg bare Opera, IE eller DC++
Lifeform Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Noen av disse man kan laste ned alle filene i en webmappe? F.eks. www.vårtdomene.no/allefilenevåre/*.* ?
Lifeform Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Fant nettopp ut at man kan gjøre dette med GetRight, www.getright.com Browser-verktøyet under Tools... (hvis man får tilgang til mappen da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå