Bateman26 Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Denne Casmoden her bør vel nesten klasifiseres som en av de aller beste noensinne. Rett der oppe i toppen hverfall... Her er flere bilder http://members.home.nl/gis/ og her er hele tråden http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...68&page=1&pp=40
Mato Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) *OLD* postet før er den og sorry hvist jeg ødela livet dit nu EDIT: men KONGE modd ja Endret 28. mai 2004 av FtZ-
Bytex Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Og jeg sier bare tilbake: Slutt med det der *OLD* tullet. Folk driter en lang en brun en i om du har sett den før. Ganske enkelt. Endret 28. mai 2004 av Bitex
Bateman26 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 *OLD* postet før er den og sorry hvist jeg ødela livet dit nu EDIT: men KONGE modd ja Skal litt mere til for og ødelegge livet mitt at en siddis som knapt er blitt tørr bak øra kommer og roper *OLD*
Mato Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 er da godt tør bak øra da ... roper old for det er passe iritrerende og se det samme MASSE ganger på veldig kort tid da er ikke en mnd sidne det var oppe sist var en lang Tråd om det og greier .. BTW : passer Beder her
Bateman26 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 (endret) yea yea yea thats all very nice but wheres the nearest McDonald Endret 28. mai 2004 av Bateman26
Axentrix Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Har sett den for LENGE LENGE siden.. dette er MEGA old news... sorry.. Har faktisk vært under "nyheter" 2 ganger FØR også....
Rebel-Rider Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 (endret) Kan en modderator være så snill å fjerne/Stenge denne "nyheten"?!?! den begynner mildt sagt å bli GANSKE usakelig Endret 28. mai 2004 av zandro
Caddy Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Utrolig bra mod faktisk.... Lurer på hva fyren gjør når/hvis HL3 kommer ut....
arnosmith Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 søk litt før du poster slikt som dette... I fare for å gjenta folk ovenfor... dette er ike en "nyhet"
Corleone Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Nå må også jeg dessverre si det jeg hater se folk skrive. Problemet er at dette faktisk er gammelt nytt. Svært gammelt. Personlig har jeg aldri fått "OLD!!!" slengt i trynet siden jeg faktisk tar meg tid til å søke på dette forumet først, samt at jeg sjekker hvor gammel den orginale Worklog'en er. Det kan gi en pekepinne på om det kanskje er posta om det før på detta forumet. Er den sånn passe gammel kan man nemlig regne med at det er posta både to og tre ganger her. Men nok om dette nå! Håper de det gjelder har lært noe, slik at de slipper å bli plaga med OLD!!!-kommentarer i fremtiden =)
White_Tiger Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har sett den her to ganger før på forumet, men jeg roper ikke ut "*OLD*" fordet. Kan ikke bare de osm har sett det før ignorere det og la folk som ikke har sett det før nyte det?
Corleone Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Jeg har sett den her to ganger før på forumet, men jeg roper ikke ut "*OLD*" fordet. Kan ikke bare de osm har sett det før ignorere det og la folk som ikke har sett det før nyte det? Så du mener at forumet bør oversvømmes av dobbelt- og tippelposting? Jeg mener at det bør være noe et hvert forum bør unngå da det bare fører til masse unødvendig rot og krangling slik som nå. Det er så enkelt å søke på det aktuelle temaet og i stedet bumpe en gammel tråd som omhandler det samme. Jeg rettferdigjør på ingen måte at noen her roper ut OLD!!! og er negative og kranglevorne. Dette er også noe som bør kunne unngås i fremtiden.
b-real Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Dere trenger ikke å poste :old: hver eneste gang hvis dere har sett posten før. La heller en bruker si det og la det være det.
Grev_Rasmus Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 men denne har ikkje vert post bare 1 gang før heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå