Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett hva jeg fikk i posten i dag. :D In Trance We Trust 020 (begrenset utgave med blå t-skjorte med ITWT-logo) og albumet til Giuseppe Ottaviani, 'Magenta'. :) Hører på CD 1 av ITWT020 nå, er på femte sangen nå, og elsker det så langt. Og CD 3 mixet av Sneijder må jo bare være helt rå, det er jo Sneijder, en av mine favoritter av moderne uplifting trance. :)

 

Hvor kan jeg få hørt denne ASOT i reprise (hvis det er mulig)? Jeg hører vanligvis ikke på mixer, podcast og whatever til daglig, så. :p

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Gjett hva jeg fikk i posten i dag. :D In Trance We Trust 020 (begrenset utgave med blå t-skjorte med ITWT-logo) og albumet til Giuseppe Ottaviani, 'Magenta'. :) Hører på CD 1 av ITWT020 nå, er på femte sangen nå, og elsker det så langt. Og CD 3 mixet av Sneijder må jo bare være helt rå, det er jo Sneijder, en av mine favoritter av moderne uplifting trance. :)

 

Hvor kan jeg få hørt denne ASOT i reprise (hvis det er mulig)? Jeg hører vanligvis ikke på mixer, podcast og whatever til daglig, så. :p

spotify is your friend, bare søk på a state of trance 666(eller hvilken som helst episode) så dukker den opp ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ah var gøy på Tomorrowland , de hadde en go del bra trance sets, men var bare på andrew rayel,ørjan nilsen,armin van buuren,markus schulz(8 timer set, var bare 1 time der da) cosmic gate, fikk dessverre ikke med meg mer da de jeg var me ville mer på mainstage ^^ m en du verden for ett show det hele var, mainstagen og var helt ufattelig bra , deilig å se 210 000 være en plass for å kose seg, så aldri til noe slossing samt det meste var så gjennomført!

 

Min favoritt i det hele må vel være Andrew Rayel av trance gjengen, mens mainstage var både aoki og guetta konger, tiesto og hardwell var også kule å høre på ^^

 

Mye nordmenn som kom seg til tomorrolwnad ihvertfall ^^

Lenke til kommentar

Hei.

Har falt litt ut av det meste nå og ikke fått med meg særlig med utgivelser det siste året etter at jeg kjøpte meg en lisens hos di.fm og hørt på for det meste Deep Nu-Disco.

Men. Det tenkte jeg skulle endre seg nå, så jeg lurer mest på hvilke podcasts / radioshow som er obligatoriske hver uke. Har lagt inn abbonoment hos de vanligste, Above & Beyond, Aly & Fila, Ferry Corsten, Markus Schulz, Tiësto og et par andre, men er det noen skjulte perler som gir ut radioshow?

 

Forøvrig, siden et er så latterlig lett å finne itunes-lenken til forskjellige podcasts, ble jeg tipset om Podcast URL Extractor som gir deg en lenke du kan putte inn i ditt foretrukne program. Noe som var latterlig plagsomt s ist jeg knøla med det her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte på ny PC for FL Studio.. Helst laptop, så da blir vel en i7 Quad Core best? Noen erfarne folk med gode anbefalinger? Man trenger jo gjerne en PC med stor plass, også. En på Skype linket meg denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATP50TB10K/toshiba-satellite-p50t-b-10k-15-6-barbar-pc-solv

 

Edit: Når det gjelder OS, så ble jeg fortalt at det er best å nedgradere til Win7 fordi Win8 er det mye problemer med når det gjelder musikkproduksjon. Noen som kan forklare litt/dele sine meninger? :)

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Tenkte på ny PC for FL Studio.. Helst laptop, så da blir vel en i7 Quad Core best? Noen erfarne folk med gode anbefalinger? Man trenger jo gjerne en PC med stor plass, også. En på Skype linket meg denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATP50TB10K/toshiba-satellite-p50t-b-10k-15-6-barbar-pc-solv

 

Edit: Når det gjelder OS, så ble jeg fortalt at det er best å nedgradere til Win7 fordi Win8 er det mye problemer med når det gjelder musikkproduksjon. Noen som kan forklare litt/dele sine meninger? :)

 

Jeg har ikke hatt noe trøbbel i hele tatt med FL-Studio på Windows 8. På min forrige maskin (som hadde Windows 7) hadde FL en tendens til å krasje, men kan jo være uttalige grunner til det.

 

Men hvis du virkelig vil satse på produksjon og sette deg inn i en DAW, anbefaler jeg Ableton. Ekstremt gode effekter og muligheter. Nykommeren Bitwig er også veldig morsom å jobbe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...