embark Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Oioi, fant akkurat ut at Alice Deejay = Dash Berlin! Jepp, de to fra Pronti & Kalmani pluss en annen fyr jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Skjer med så mange artister til Norge 30 august da!? Det er fordi jeg blir gammal den dagen. Må feires vettu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Skjer med så mange artister til Norge 30 august da!? Det er fordi jeg blir gammal den dagen. Må feires vettu Da fester jo jeg på et militærområde i Tyskland! Og jeg som ville se Aly & Fila! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 PvD 27 SeptemberAly & Fila 26 September Daniel Kandi ser ut til å havne på 5 September. Enjoy Ser ut som vi får blandet informasjon! OHNO! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hørte denne på ah.fm for en måneds tid siden, under 2YAMC, men lyktes aldri i å finne ut hva den heter. Tror den ble spilt under Veselin Tasev's sett, men har ikke klart å finne den igjen uansett. Håper på hjelp fra dere her inne. Sjekk forumet til AH.fm som enkelte ganger poster tracklister. Ellers, så må jeg si at det kommer sinnsykt mye bra fra DJ Eco for tiden, har enda ikke hørt en låt med han jeg ikke har elsket hittil. +1. Mouth Without a Voice, Light at the End og nå Tonight is Forever! Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Freddy Fader - Bom Bom Suenan (Cascada Remix) Hvis ikke nevnt (orker ikke sjekke gjennom 400 sider) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Sjekk forumet til AH.fm som enkelte ganger poster tracklister. Har gjort det, men de sangene jeg finner på Youtube av Veselin Tasev's sett er enten ikke den jeg leter etter, eller så finnes de ikke der. Kan jo poste tracklista her da, så kanskje noen av dere kjenner det igjen. Veselin Tasev Tracklist: 01. Armin Van Buuren ft Susana - If You Should Go (John O Callaghan Remix) 02. Jon O'Bir - Ways and Means (Neal Scarborough Remix) 03. Above & Beyond - Volume One (7skies & Static Blue Remix) 04. AJ Hutch ft Jonas Hornblad - Small World (Ben Gold Remix) 05. Veselin Tasev - Inspirit (Original Mix) 06. Graeme Harrison - Xanthe (Original Mix) 07. Paul Miller vs. Manuel Le Saux - Entrance (Official Entrance Anthem 2008) 08. Onova - Niveus (Original Mix) 09. Bissen - Sandstone (Original Mix) 10. Midway - Amazon (Carl B Remix) +1. Mouth Without a Voice, Light at the End og nå Tonight is Forever! Oh yeah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Freddy Fader - Bom Bom Suenan (Cascada Remix) Hvis ikke nevnt (orker ikke sjekke gjennom 400 sider) You fucking fail! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Freddy Fader - Bom Bom Suenan (Cascada Remix) Hvis ikke nevnt (orker ikke sjekke gjennom 400 sider) You fucking fail! I second that. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Da er det i alle fall en til påmeldt til HWRadio LIVE: STAVMIXER!!! Det vil si vi får ønskereprisen av DJ Farmor & The Samples fra den første HWLive! Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Neuchatel - 215000 hours Kommet litt lengre på låta mi. Endret 15. juli 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Oioi, fant akkurat ut at Alice Deejay = Dash Berlin! Jepp, de to fra Pronti & Kalmani pluss en annen fyr jeg ikke husker navnet på. Pronti og Kalmani har vært borti mye rart.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke alltid like greit å spille ute. Ble visst litt vind på Creamfields i Tsjekkia i helga. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Inertia - The System (Sean Tyas & Tom Colontonio Mix) RÅTT!!! Endret 15. juli 2008 av Simkin Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Inertia - The System (Sean Tyas & Tom Colontonio Mix) RÅTT!!! Kunne ikke sagt det bedre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg joiner dere på den... Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Inertia - The System (Sean Tyas & Tom Colontonio Mix) RÅTT!!! Hva lager all den suselyden når låta tar av fra 4:12? Lager hihats så mye distort og høyfrekvent susing, eller er det mye phasing? Denne lyden skaper en slags vegg foran mainleadsen som egentlig blir ganske tøff...kunne tenkt meg å vite hvordan han gjorde det. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva lager all den suselyden når låta tar av fra 4:12? Lager hihats så mye distort og høyfrekvent susing, eller er det mye phasing? Denne lyden skaper en slags vegg foran mainleadsen som egentlig blir ganske tøff...kunne tenkt meg å vite hvordan han gjorde det. Det er nok en sawpad med mye høye frekvenser, sammen med leaden som lager det der. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Freddy Fader - Bom Bom Suenan (Cascada Remix) Hvis ikke nevnt (orker ikke sjekke gjennom 400 sider) You fucking fail! I second that. Var det ikke trance ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Var det ikke trance ? Nei, det var heftig tekno!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå