DanielvanSand Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Forsto det sånn at det skulle bli 2 låter av det samarbeidet, en gitt ut av hver. Nå hoppa jeg over intervju-delen på starten, men etter "plate-butikken" min å dømme er det kun en. Driver SVD å juger i nyhetsbrevet sitt? WuTuFu!? Ja - De skal gi ut to låter. En som er produsert i Marco V's studio (Organic) og en annen som blir produsert i SvD's studio. Sistnevnte vet jeg ikke om enda, men jeg tror den blir mer Sander van Doorn basert. Man hører jo tydelig Marco V-baserte lyder i Organic... Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Syns faen ikke den Organic låta var noe særlig stilig... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Godt produsert, men ikke særlig oppfinnsom "melodi" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Marco V & Sander van Doorn - Organic Den var rett og slett skikkelig kjedelig. Den ene lyden i bakgrunnen var bare sykt irriterende også Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvem vet kanskje blir dette den nye stilen alle prøver å kopiere...bør videreutvikles ganske heftig da. Den melodien høres helt amatør ut... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke så fryktelig imponert over Organic. Kremsang: Marc et Claude - Tremble (I love trance edit) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Da har jeg raidet litt plater i det siste! ISOS 2 & 3, Nightmusic I & II fra CDPacific, og Nighmusic III fra CDJshop. Vet ISOS'ene er konge, og har hørt bra om de andre også. Får håpe jeg blir imponert! CDPacific har forøvrig bra priser, som regel $13 for en plate =] Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kremsang: Marc et Claude - Tremble (I love trance edit) Cheesy møkkasang...du sier krem, jeg sier ost...samme råstoffet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Dalh pres. Simen Pettersen - Forklift (HW Live Anthem) [D.E.F.L. Records] 01. Forklift (Main Mix) - link 02. Forklift (Electrotech Mix) - link 03. Forklift (A Plain Unnecessary Hard Mix) - link 04. Forklift (Simen Pettersen Rework) - TBA Endret 11. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kremsang: Marc et Claude - Tremble (I love trance edit) Marc et Claude - Tremble (Safri Duo vs. Fairlite Remix) Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Dalh pres. Simen Pettersen - Forklift (HW Live Anthem) [D.E.F.L. Records]01. Forklift (Main Mix) - link 02. Forklift (Electrotech Mix) - link 03. Forklift (A Plain Unnecessary Hard Mix) - link 04. Forklift (Simen Pettersen Rework) - TBA Dalh bruk en vag sidechain comp på den bassen din...når den lange bassnoten krysser basstrommen blir det litt kræsj og træsh.... Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 den fulle mixen av organic her Organic fremdeles ingen ting å skryte av, og virker som å være av sjangeren hastighetsarbeid, selv om de uttalte seg som om de hadde vært dritnøye. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kremsang: Marc et Claude - Tremble (I love trance edit) Marc et Claude - Tremble (Safri Duo vs. Fairlite Remix) Hvis man først skal høre på Marc et Claude så er det I Need Your Loving (Dark Moon Remix) som er godsangen.. Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Kremsang: Marc et Claude - Tremble (I love trance edit) Marc et Claude - Tremble (Safri Duo vs. Fairlite Remix) Hvis man først skal høre på Marc et Claude så er det I Need Your Loving (Dark Moon Remix) som er godsangen.. æsj og uff... Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 æsj og uff... Right back at'ya. Lenke til kommentar
W Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Noen som har hørt TATW 223? I sin "guestmix" sier Daniel Kandi at han kommer til Norge. Noen som vet noe mer om dette? Endret 11. juli 2008 av W Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Det er noe jeg vil få med meg ihvertfall . Sikker 20-årsgrense uansett. Så hva annet har året å by på? Aly & Fila 30. August eller noe? PvD til høsten? Ferry en eller annen gang? Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 æsj og uff... Right back at'ya. hvordan? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som har hørt TATW 223? I sin "guestmix" sier Daniel Kandi at han kommer til Norge. Noen som vet noe mer om dette? Så noe Hed Kandi plakater utenfor Subway i Farmandstredet Tbg. Så ligger sikkert noe i det Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som har hørt TATW 223? I sin "guestmix" sier Daniel Kandi at han kommer til Norge. Noen som vet noe mer om dette? Så noe Hed Kandi plakater utenfor Subway i Farmandstredet Tbg. Så ligger sikkert noe i det Hed Kandi og Daniel Kandi... Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå