Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Men Schossow nevnte jo at han hadde produsert en eller annen cheesy låt under et intervju på Tone Diary. Var ikke det Aqua?

 

Uansett hvor han bor er det jo et høl!. Danmark generellt er jo et høl! :yes:

 

Alias til Daniel Kandi (fra wiki):

 

Hit 'n' Run (with Fritz Niko)
2004 tv-2 - Big Time Og Honning (Hit 'n' Run Cool Tempo Mix) (Medley Records)
2004 Tue West - En Sang Om Kærlighed (Hit 'n' Run Bootleg)
2004 David Mader - Girlfriend (Hit 'n' Run Mix) (disco:wax)
2004 Christine Milton - So Addictive (Hit 'n' Run Cool Temop Club Mix)
2005 Stonebox - My Name Is Music (Hit 'n' Run Disco Mix)
2005 Sisse Marie - Boom (Hit'N'Run Disco Mix)
2005 Aycan - Devil In Disguise Hit 'n' Run feat. N'Joy Remix) (The Dance Division)
2005 Infernal - Keen On Disco (Hit 'n' Run 12" Disco Mix) (Border Breakers)
2005 Terri Walker - Whoopsie Daisy (Hit 'n' Run So So 90's Discomix) (Mercury)
2005 Terri Walker - This Is My Time (Hit 'N' Run Soft Disco Mix) (Mercury)


as Weekend Wonderz (with Fritz Niko)
2006 Infernal - Self Control (Weekend Wonderz Club Mix) (Europa Recordings)
2006 Infernal - Ten Miles (Weekend Wondeerz Remix) (Border Breakers)
2007 Inez - Stronger (Weekend Wonderz Remix) (Border Breakers)


as DJ Mendoza
2003 Covergirl - Believe (Macho Mango Edit) (Pitch Music)
2003 Covergirl - Believe (DJ Mendoza Remix) (Pitch Music)


as K-Flozz
2002 RinneRadio - Kuvala (Wazari Full Blown Trancefuric Mix) (Goldmind) (with Wazari)
2007 Cane - Walking A Line (K-Flozz Club Mix) (YAWA Recordings)
2007 Cane - Walking A Line (Electro Club Mix) (YAWA Recordings)

 

Mye av det der er rimelig cheesy :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noe jeg vil få med meg ihvertfall :) . Sikker 20-årsgrense uansett.

Så hva annet har året å by på? Aly & Fila 30. August eller noe? PvD til høsten? Ferry en eller annen gang?

PvD 27 September

Aly & Fila 26 September

Daniel Kandi ser ut til å havne på 5 September.

 

Enjoy

 

 

 

 

 

Spre gjerne ordet til dine venner :p

Så Aly & Fila b ekreftet 30. august was a joke? Loololl

 

 

Var på (dårlig) utested og de spilte Fragma - Tocas me og den I need a miracle, men ingren (untatt meg) sang med :D .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Var på (dårlig) utested og de spilte Fragma - Tocas me og den I need a miracle, men ingren (untatt meg) sang med :D .
Samme låta(Toca's Miracle). Hørte mye på den på Radio Oslo når jeg var liten(9-10). Den gang var den uten vokal, og under et annet artist-navn, men akkurat samme låta. Jeg har fått det for meg at det var DJ Jurgen, kan det stemme?
Lenke til kommentar

Fragma - Toca me, fra 1999 (?) Om jeg ikke tar feil har InPetto remixa den poå den tida og, men kun Fragma sin Club Mix som er dugbar (er vel også den som er masha opp med i need a miracle av en eller annen jeg ikke husker navnet på, Richard Durand spilte den under UTS 19. April ÅÅÅÅh gleder meg til neste!!!).

Mer 18 år minimum UTS!!!

Lenke til kommentar

Har du ikke bedre å gjøre om morran' enn å promotere, Mikkhu? :dribble:

 

Fant det ut først her om dagen at Duderstadt = Inpetto = Fragma. Surfet random på hjemmesiden det, og leste det i biografien.

 

Fragma - Toca me, fra 1999 (?) Om jeg ikke tar feil har InPetto remixa den poå den tida og, men kun Fragma sin Club Mix som er dugbar (er vel også den som er masha opp med i need a miracle av en eller annen jeg ikke husker navnet på, Richard Durand spilte den under UTS 19. April ÅÅÅÅh gleder meg til neste!!!).

Mer 18 år minimum UTS!!!

 

Fragma - Toca Me var en instrumentallåt som fokuserte på gitar-riffet. Toca's Miracle var en vocal-versjon som gjorde låta mer cheesy når den kom 1 år senere elns.

Richard Durand remxia Toca's Miracle i fjor. Det samme gjorde Inpetto (Duderstadt).

- Jeg gleder meg også til neste UTS, men - jeg blir vel for liten...

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri vært et spesielt trancehue, men skal innrømme at kroppen begynner å duve en smule hvis det er noe som treffer. Dette innlegget er egentlig et spørsmål om en låt som var en gjenganger diverse steder (bla. Kroa i Bø) på slutten av nittitallet (ikke en mix for anledningen). Jeg vet ikke hvem som laget den, men jeg har noen referanser til andre låter som er i “familie”:

 

* DJ Tiësto: Forever Today

* Senses Feat. RTM: Alegra

* Antiloop: In My Mind

* Antiloop: Nowhere To Hide

* Energy 52: Cafe Del Mar

 

Spesielt Antiloop’s filtra synthriff er i samme gata som den jeg er på jakt etter, men stemingen er mer i Tiësto gata, altså mer melodiøst (ikke happy). Har hørt igjennom det jeg har av Man With No Name, Astral Projection, DJ Tiësto, Lange o.l til ingen nytte. Jeg vet det er et corny spørsmål, men har fått det for meg at jeg må finne ut av dette;)?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar

Orker ikke poste dette i "hvilken sang"-tråden, siden jeg føler de interesserte holder til i denne. :p

 

Hørte denne på ah.fm for en måneds tid siden, under 2YAMC, men lyktes aldri i å finne ut hva den heter. Tror den ble spilt under Veselin Tasev's sett, men har ikke klart å finne den igjen uansett. Håper på hjelp fra dere her inne. :)

 

sang.wav

 

 

 

Ellers, så må jeg si at det kommer sinnsykt mye bra fra DJ Eco for tiden, har enda ikke hørt en låt med han jeg ikke har elsket hittil. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...