Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har ikke hørt om noen liveshow på lenge, så mulig de har sluttet med det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Å hjelp! Trodde de var ferdige for år og dag siden! Trodde jeg også. Skikkelig glad-nyhet detta! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Å hjelp! Trodde de var ferdige for år og dag siden! Trodde jeg også. Skikkelig glad-nyhet detta! For alle fjortisene rundt om i landet? Endret 24. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Husker jeg likte 'Lullaby'. Men cheesy er / var de vel, så skifter vel mening nå. Most Beautiful Happened - Original Mix Most Beautiful Happened - 7Skies & Static Blue Remix Most Beautiful Happened - Original Mix En UTROLIG bra release!. 7Skies & Static Blue remixen må være en av mine favoritter i år! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Blank & Jones - The Logic of Pleasure Limited Edition Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disc 1 01 Consequences - with Vanessa Daou 02 Miracle Cure - with Bernard Sumner 03 Stars - The Night Starts Here - A blank+jones Remix 04 So Cold - with Trademark 05 California Sunset 06 Manifesto - with Vanessa Daou 07 Where You Belong - with Bobo 08 Breakout 09 Heart Of Wax - with Vanessa Daou 10 Catwalk - with Martin Roth 11 Don't Stop - with Claudia Brucken Disc 2 01 Rumble 02 Unknown Treasure 03 Blue Moon 04 Loneliness 05 Daydreamin' 06 Revealed 07 Florent 2.a.m. CD2 er helt fantastisk, skikkelig avslappende. Flott at de prøver en annen stil i ny og ne. Hvor kan denne kjøpes annet enn amazon.de? Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Tror jeg møtte på Galaxee folka i køen til et utested i Haugesund en gang i fjor :!: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Breakfast presents Loomer - Take Me Back Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Paul van Dyk LIVE @ Mayday 2008 Noe av det sykeste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ojoj, der dukket det opp en signert CD av Solarstone - Rain Stars Eternal . Fikk også kjøpt meg Den feiregreia til Anjunabeats 100 . Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) I går sykla jeg opp en dritt-lang oppoverbakke... Mens jeg hørte på "DJ Tiesto - Break my fall (Airbase remix)" Take-off begynte AKKURAT når jeg var på toppen av bakken... Deretter var det en utrolig bratt og lang nedoverbakke. Det var en herlig opplevelse... Endret 27. juni 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Silicon Soul - Who Needs Sleep Tonight ganske tøff electronica låt. ikke trance men, funker fett for å komme i ferie og party-stemning. Endret 27. juni 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 I går sykla jeg opp en dritt-lang oppoverbakke... Mens jeg hørte på "DJ Tiesto - Break my fall (Airbase remix)" Take-off begynte AKKURAT når jeg var på toppen av bakken... Deretter var det en utrolig bratt og lang nedoverbakke. Det var en herlig opplevelse... BT høres ut som vokalisten i Tokio Hotel. Møkkamann. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Møkkamann Ja, huff. BT er jo ikke en pioneer innenfor EDM-scenen i det hele tatt! ___ Å jobbe 8,5 timer nonstop uten pause er slit, men når man hører låter som Greece 2000, Toca's Miracle (Inpetto Remix) og Theme From Norefjell samt. noe cheesy hosue (ala. Ministry of Sound) på lokalradioen, får man nok av energi i seg Endret 27. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 BT høres ut som vokalisten i Tokio Hotel. Møkkamann. Er svert sjelden jeg liker at jeg liker vokalistene i trance... Lar ikke det ødelegge resten av sangen. Liker rytmen og flyten, og leaden. Det er det jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Andy Duguid feat. Leah - Wasted Fy faen for en DIGG låt! Desidert blant topp 5 digge sommerlåter hitill i år! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Heller skuffet over Solarstones album "Rain Stars Eternal". Veldig få, hvis det i det hele tatt var noen, sanger som fikk meg i "wow"-modusen. Vocals som ikke passet inn led også CD-en av. Wasted er absolutt helt nydelig og chill, i ISOS-stil. Siden man snakker om ISOS, hvilken er den beste CD-en? Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Eg digger forsatt Galaxee - fly away men cheesy for de fleste her da.. men er ikke like fjortis som lullabye og de sangene.. liker ingen av de andre sangene til galaxee men denne er en konge sang! dette er god gammal trance med fengende melodi hehe vet det er mest asot folk her.. men kan ikke dere si hva dere syns? Endret 28. juni 2008 av jonnis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Skjer med at det plutselig i det siste har kommet 500 folk som mener Galaxee er trance? EDIT; Men den sangen du linker til er trolig den beste jeg har hørt fra Galaxee. Endret 28. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 eg mener no at den ville blitt kalt trance for 10år siden Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 eg mener no at den ville blitt kalt trance for 10år siden Det er jo nok enig med deg i, men om man ser på den ene kommentaren på youtube videoen du poster så forteller det egentlig mer enn noen kan si om galaxee's fan-skare De er 13 år, uten hår og snublet tilfeldigvis over noe "trance" de elsker, og plutselig var Galaxee de beste "djene" i verden. Dessverre er Fly Away det eneste fra Galaxee som er brukfullt (ord stjålet fra Dalh) og som egentlig er verdt båndbredden på youtube, men hey, smaken er som baken darahz (1 month ago) OH MY GOD! galaxee eier alle dj'ene i hele verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå