Gå til innhold

11 åring lager vannkjøling!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg har enda ikke funnet en billig pumpe med 12mm utgang, noen som kjenner til en? :) Helst vil jeg kjøpe den på biltema clas ohlson og slike butikker. Jeg vil kjøre til butikken, vil ikke bestille fra nettet :) Men kom med forslag til den pumpa :)

du må nok dessverre kjøpe fra nett hvis du ikke bor i nærheten av en slik butikk.

 

du kan gå til din nærmeste dyreforetning og spørre etter akvarepumper der, men de pleier å koste mer der enn på nettet..

 

kan anbefale Hydor L20 som er en veldig billig og grei pumpe.

Jeg spurte om en eheim1048 i en dyrebutikk, de skulle ha 1100kr :wow:

Lenke til kommentar
:eek: Tuller du !? Det er svindyrt :( Men jeg har jo en egen pumpe men vet ikke om den pumper bra nok, for se ;) Foressten tror faren min kunne skaffa noe messing greier. Mazen blir normal som nesten alle lager den. Men har enda ikke funnet en pumpe :no: Men får se hva jeg får ut av min :)
Lenke til kommentar
Hehe, som HolgerLudvigsen sier er jeg 11 år: http://groups.msn.com/Dataher/shoebox.msnw...Photo&PhotoID=4

 

Og det der er ikke et bilde jeg har funnet på nettet :yes: Det er meg ;)

du va søt :blush:

Jeg har tatt meg en liten kunstnerisk frihet med det bildet, se selv..

Har brukt Paint osv :p

 

### Link fjernet av moderator ###

 

Si fra hvis jeg tråkker på noen tær her...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Hehe, som HolgerLudvigsen sier er jeg 11 år: http://groups.msn.com/Dataher/shoebox.msnw...Photo&PhotoID=4

 

Og det der er ikke et bilde jeg har funnet på nettet :yes: Det er meg ;)

du va søt :blush:

Jeg har tatt meg en liten kunstnerisk frihet med det bildet, se selv..

Har brukt Paint osv :p

 

### Link fjernet av moderator ###

 

Si fra hvis jeg tråkker på noen tær her...

:laugh:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Her er en liten update ( Endelig :p )

 

Tank uten nippler (Klar til nippler):

 

Tank uten nippler

 

 

Tank med nippler (Nipplene er ikke limt fast og er for lange, de skal kuttes i dag tror jeg):

 

Tanken med nippler

 

 

Vet ikke om jeg får limt noe på Randaberg MC klubb i dag. For se om de i det hele tatt har epoxy :) Men hva synest dere om tanken?

Lol.. Dette ser nesten ut som noe jeg hadde på gutterommet i 15-16-års alderen.. Nok om det ;)

Lenke til kommentar
Hehe, som HolgerLudvigsen sier er jeg 11 år: http://groups.msn.com/Dataher/shoebox.msnw...Photo&PhotoID=4

 

Og det der er ikke et bilde jeg har funnet på nettet :yes: Det er meg ;)

du va søt :blush:

Jeg har tatt meg en liten kunstnerisk frihet med det bildet, se selv..

Har brukt Paint osv :p

 

### Link fjernet av moderator ###

Si fra hvis jeg tråkker på noen tær her...

Du syntes ikke dette ble litt vel? *grrr*

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Jo, prøver å gjøre det, men folk som skryter av å ha brukt hasj er det mest patetiske jeg vet, nest etter G.W. Bush. Klarte ikke dy meg.

 

Derfor: Unnskyld PCGutten. Var ikke meninga å poste tull i tråden din.

 

-KJ

Skryt var det ikke, sa bare det ligna.. Sa forresten ikke noe om hasj.. :p Neida. Du har nok rett. Men fremdeles absolutt ikke skryt. Nok om det.

Lenke til kommentar

Som mangen sa til meg at jeg skulle bruke drill. Men jeg fant noe annent jeg fant en pussedel oppi dremel verktøyet. Den var 12mm tykk så jeg borret et lite hull og slipte resten :p Men neste gang bruker jeg drill. Men det dumme i dag er at jeg har gått tom for epoxy. Men det kjekke i dag er at jeg kanskje for messingen, men jeg skal også i bursdag. Så jeg kan ikke jobbe så mye :(

 

mvh pcgutten

Lenke til kommentar
Ok, då seie med kanskje mandag? Så kan eg ta med flaskå.... Har ikke fått til noe med blokka enda... Skal få blokka til mandag tror jeg :) Skal begynne med kanalen på blokka på Trialen da. Skal sende mail til han jeg skal få blokka av (Far) hehe... Håper på en update rundt tirsdag visst jeg har fått blokka ;)
Lenke til kommentar
Synes tanken din så noe vindskeiv ut.

LOL!

 

Jeg ER tøff, og folk som bonger hasj i 15-16 årsalderen har jeg bare medynk til.

 

Hva har du brukt til å kutte hølene i den tanken? Funker vel, men stygg flaske.. Tok en Farris-flaske selv, og den var i det minste pen å se på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...