Gå til innhold

11 åring lager vannkjøling!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er bra at de nye generasjonene lærer data tidlig! Store deler av verden styres jo nesten så å si av maskiner nå, da trenger vi folk som kan styre maskinene;)

Som f.eks. meg :yes:

 

Er 12år

Startet her på forumet 17/11/2002 og da var jeg ganske amatør

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
Jeg synes det er bra at de nye generasjonene lærer data tidlig! Store deler av verden styres jo nesten så å si av maskiner nå, da trenger vi folk som kan styre maskinene;)

Som f.eks. meg :yes:

 

Er 12år

Startet her på forumet 17/11/2002 og da var jeg ganske amatør

er 14, har hengt her siden desember 03.. da var jeg 13 ;)

Lenke til kommentar

Wohoo! Har fått tak i silikon og sprøyta det rundt og skrudde igjen. Kommer med en mini update senere i dag! NB: Blokka ser sikkert litt grisete ut da, skal pusse den en eller annen gang :) Men har mista tanken og nipplene så må se hva jeg får til. Men han jeg fikk låne en silikon tube sa at det fantes en ekstrem lim som heter Pl 400 eller noe sånt? Hva er navnet og hvor får man kjøpt denne?

 

pcgutten

Lenke til kommentar
for og være erlig så hadde jeg ikke turt at du hadde pakka den metalbiten oppi pcen min :p men stå på !

Kan du si meg hva som er så gale med den blokka? synes det er ganske bra gjordt av meg jeg.. Og hvorfor skulle jeg ikke sette den i maskinen. Dette er hardware man kan finne på dynga visst man trenger det :) Og det er akkuratt det jeg gjør. Henter gamle ting på dynga og ser hva jeg gjør med de. Akkuratt nå er det vannkjøling.

 

Men nå er det nok for kvelden klokka er jo 11... :) Har vært på besøk... :)

 

pcgutten

Lenke til kommentar

Mini-Update!

 

Her har blokke fått silikon på seg. :)(Det er ikke lett og se silikonen)

 

Blokka_med_silikon.jpg

 

Jeg vet at bildet ble litt uklart, det var fordi jeg zoomet det meste som går an :) Det er også vanskelig og se silikonen. Men jeg skal borre 2 hull til og sette inn 2 skruer. En eller annen plass i kanalen har det lagt seg et lag med sillikon slik at vannet ikke kan renne lett igjennom. Men når jeg får limt på nippelen og tester flowen skrur jeg hage slangen på fullt og det vil nok komme ut ! :)

 

Ja jeg sa jo at det kom til og bli en mini-update :green: Så det er ikke så mye mere og si.

 

pcgutten

Endret av pcgutten
Lenke til kommentar

Hehe... Angående vernebriller ville jeg anbefale det sterkt... :p Når jeg var liten løp jeg nemlig bort til faren min som holdt på med vinkelsliper å badet ansiktet mitt i glødende metallbiter. Utrolig nok fikk jeg det bare i det ene øyet, og måtte til en øyespesialist som pirka i vei... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...