Gå til innhold

11 åring lager vannkjøling!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blokk_gammel_og_ny_tegnet_paa.jpg

 

Hehe som du ser bler ikke bildet så bra, men jeg prøvde så godt jeg kunne :yes:

 

Som sagt ser kanalen litt rar ut. Skulle ikke bli sånn men så borra jeg feil og så ble den bare sånn.. :) Så jeg håper den bare virker. Har desverre ikke fått tak i noe silikon eller lim til nå så jeg får ikke gjordt mye med blokka. Tror også jeg snart jeg skal på hytta og kose meg med en 5hk påhengs + en 20hk motor noen ganger :D

Endret av pcgutten
Lenke til kommentar

Ja, håper jo på det... FÅr det nok til og funke men vet ikke om det blir så bra kjøling.. Jeg trenger også en pumpe.. Vet ikke om jeg er så intressert i og bruke penger.. Kanskje vannslangen kan sprute igjennom og så ut vinduet igjenn :D Tror det blir løsningen min jeg.. :lol:

Lenke til kommentar

Spennende å følge med her :yes:

 

For å være bare 11 år synes jeg du er utrolig flink. Du har talent, det er helt sikkert. Ikke hør på dem som klager og syter over at det går tregt. De er bare veldig spente på resultatet og lei av å vente.

 

Eneste jeg la merke til, er at den flasketanken din kan velte og da kan det komme luft i rørene. Så sørg for å feste den skikkelig, ellers kan prosessoren din brenne opp.

 

Det blir morsomt å se resultatet :thumbup:

 

Jeg har aldri turt å lage vannkjøling. Jeg er 28 år og synes du er tøff som tar sjansen, særlig når du er 11 år. Jeg synes ikke vann har noe i en PC å gjøre, men det er jo selvsagt bra når det er vanntett. Vi har et annet medlem på forumet, han er 56 år nå tror jeg og veldig flink innen vannkjøling. Talent har altså ingen alder.

 

Jeg er mektig imponert, dette greier du!

 

 

Vennlig hilsen

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar
Og så kommer 150 i frakt viss han ikke kan hente den selv :hm:

150 i frakt? Nå synes jeg du tar litt vel hardt i her!

Pakken min med h600b, en boxed prossesor og en dvd spiller kostet meg i underkant av 200 i frakt, og ei pumpe er jo litt mindre en et midi-tower da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...