Gå til innhold

11 åring lager vannkjøling!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal lage kanal i den ene og hull i den andre. Setter nipplelen nedi og limer fast. Etterpå skal jeg finne fire tynne skruer og stramme blokkene inntil hverandre.. Visst blokka ikke blir tett da må jeg bruke fugemasse. Så jeg får se hvordan det blir ;) For ikke borret i dag... kom meg ikke ut til RMK i dag så jeg kan ikke borre :cry: Men tror jeg skal ut i morgen, og da kan jeg borre :yes:

Lenke til kommentar

hvis du får tilgang til en søyleborremaskin og ei skrutvinne. så setter du aluminiumen fast og borrer helt rett, hele veien ;) (bare et tips, pga når du da borrer med 8mm borr så har du ___bare___ 1mm på hver side)

 

 

jeg håper jeg har forstått deg rett med at du skal borre inn i blokka fra siden :)

Lenke til kommentar

Om dere har trodd blokka er 10mm lang!? Den er 50mm lang ver vei.. hehe.. Men jeg tror jeg skal bruke en søyleborr som det heter (Vet at det ikke er håndborr) Det er en sånn stor maskin. Har en sånn greie som fester tingen du skal borre i ja! Den står der ute. Så jeg får se, vet ikke om jeg kommer meg ut til Randanerg engang...

Lenke til kommentar

BAD NEWS!

 

Hei! Jeg har dårlige nyheter :no: Jeg kom meg ikke til Randaberg så jeg fikk ikke borret. Men når jeg borret hjemme med drillen knakk 6mm borren :( Så jeg kan ikke gjøre noe på en stund. Kanskje i morgen at jeg får borre da, da er jeg hos far og han har en del :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...