Gå til innhold

Ir Remote


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du installerer det på mobilen din og det fungerer som en fjernkontroll... Du velger hvilken TV du har hjemme og så peker du IR senderen din på mobilen mot den på TVen og så kan skifte kanal, skru opp volumet og slappe av ;) På noen mobiler må du gå ganske nærme TVen for at det skal fungere da...

Lenke til kommentar
Du installerer det på mobilen din og det fungerer som en fjernkontroll... Du velger hvilken TV du har hjemme og så peker du IR senderen din på mobilen mot den på TVen og så kan skifte kanal, skru opp volumet og slappe av ;) På noen mobiler må du gå ganske nærme TVen for at det skal fungere da...

Jeg får ikke dette programmet til å virke :cry: Har lagt det inn på min P900 og alt, men jeg får ikke skifta kanaler eller slikt

 

Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

Endret av Greenleaf
Lenke til kommentar

Først still inn irremote etter tvn, prøv alle alternativer som gå (prøv alle knapper) Vær nærme helst maks. 1 meter unna og trykk og se om tvn reagerer (er vanlighvis et litet lys på tvn som "blinker" eller noe når den "mottar" ir signal. Hvis den blinker, men ingenting skjer så virker ikke irremote mot akkurat din tv desverre. Men du kan prøve å laste ned "codecs" for irremote for akkurat din tv og legge inn det. Søk på google!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...