Gå til innhold

Min AMD CPU Steker Egg!


Anbefalte innlegg

yeah baby! sånn vifte er genialt å ha på varme sommer-lan. de bråker jo ikke heller. lurer på om det går an å mekke et kabinett med en slik vifte i døra....

ALT er mulig, det umulige tar bare litt lengre tid.. Tror jeg skal prøve meg på en slik mod når jge har fått kjøpt meg en slik vifte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tenkte og bruke en sånn Holy Cow, men har ikke penger til en ting som skal ta opp plass på bordet mitt, derfor kjøpte jeg noe dobbelt så dyrt til og ha inni^^

 

Eneste kjipe er jo med egg da.. får se om jeg ikke kan forgifte pulten min slik at den får feberkrampe, bruke den, da får jeg sikkert plass til Pizza der også :)

Lenke til kommentar
Okay gutta her er forslaget,, trykkluft og støvsuger?.. nei har et mye bedre forslag,,, stikkordet er VASKEMASKIN...... :evil: ta ut hovedkortet og legg det i sentrifugen,,,, 1400 omdreininger og 95 grader i en time,, da er det reint :thumbup::w00t:

Ja ja, nå ble hovedkortet mitt reint iallefall men det virker ikke lenger :cry:

Lenke til kommentar
Okay gutta her er forslaget,, trykkluft og støvsuger?.. nei har et mye bedre forslag,,, stikkordet er VASKEMASKIN...... :evil: ta ut hovedkortet og legg det i sentrifugen,,,, 1400 omdreininger og 95 grader i en time,, da er det reint :thumbup::w00t:

Helt unyttig innlegg.

Enten kan du gi tips som er relle, eller så kan du la være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...