Corduroy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 AK-47(I alle skyte spill) Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!???
Döden Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!??? Du mener AK 47 som har dødlig skuddstyrke på 1500 meter og er brukt som standard våpen av den Sovjetisk hæren siden 1949 ? Du verden ja; man treffer alt med M16 som bare brukes av de "snille" gutta.
Zeph Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Klart Desert Eagle fra CS. One shot, one kill. Yeah right. Ja DU har jo "BRA" aim da! Øyh! Har ikke spilt det så mye da.... Men tok HS fra 100 meter da:p målte du med måleband etterpå?
Togo Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Har også fått et nytt favorittvåpen: Snipervåpnene i Battlefield Vietnam; SVD M21 M40 Og den siste sniperrifla som jeg ikke husker. Jeg hadde en så bra killingspree med en m40 at en fyr skifta side kun for å få drept meg (ja, du ja, lam er du).
slash Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!??? Du mener AK 47 som har dødlig skuddstyrke på 1500 meter og er brukt som standard våpen av den Sovjetisk hæren siden 1949 ? Du verden ja; man treffer alt med M16 som bare brukes av de "snille" gutta. som i tillegg krever nesten ingen opplæring for å bruke, veldig lite vedlikehold og som varer i en mannsalder?
Killerzevs Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Klart Desert Eagle fra CS. One shot, one kill. Yeah right. Ja DU har jo "BRA" aim da! Øyh! Har ikke spilt det så mye da.... Men tok HS fra 100 meter da:p målte du med måleband etterpå? Lol. Den var god Det gjorde han nok. Han målte sikkert meter med antall steg han gikk eller noe. Umulig å vite akkurat hvor langt det er. Noen av mine fav. våpen er disse: - Sawn Off -Mafia - Gunblade -FF8 - AK47 - CS (+ mange andre) - M16A2- Rainbow six 3 - G36C- Rainbow Six 3 - Hagle- Hitman 2
Mokkisjeva Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Helt klart Sniper - eller det der sinsyke våpene i Unreal turnament 2004. (Den dr som sprenger halve banen)
Elensar Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Våpna i Gta Vice City er bra å ha, særleg motorsaga
Killerzevs Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Våpna i Gta Vice City er bra å ha, særleg motorsaga Den er drit tøff. Blodet spruter fælt med den.
MrLee Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 (endret) Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!??? Du mener AK 47 som har dødlig skuddstyrke på 1500 meter og er brukt som standard våpen av den Sovjetisk hæren siden 1949 ? Du verden ja; man treffer alt med M16 som bare brukes av de "snille" gutta. som i tillegg krever nesten ingen opplæring for å bruke, veldig lite vedlikehold og som varer i en mannsalder? ja den ja...sammen med G3 (AG3) er de de to desidert mest brukte kampriflene i verden gjennom tidene... og det er en grunn til det... selv synes jeg MP5 i hvilket som helst spill er bra, så lenge det ikke er demper på den... (jeg liker høøøøy lyd på våpene, ergo, "rayguns" og lignende ) Endret 20. mai 2004 av MrLee
Asmodeus* Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 hmmmm, merkelig at ikke flere folk har nevnt noen våpen fra manhunt.......sickle fra sistnevnte er gøyal og passe voldelig. og plastikkpose! tazer og saks i postal 2!
Shhhh Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 MP5 og G3 i Raven Shield (finner ikke mer realistiske våpen enn i RS) Pistolene i Devil May Cry er konge!!
JoeDohn Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 selv synes jeg MP5 i hvilket som helst spill er bra, så lenge det ikke er demper på den... (jeg liker høøøøy lyd på våpene, ergo, "rayguns" og lignende ) Likte MP5'en i Firearms, den kunne en få med demper. Da lagde den omtrent null lyd, og det var veldig morsomt å gå i bakholdsangrep på folk med den, ettersom ingen skjønte hvor lyden kom fra.
Potetfar Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Nå har jeg mye å legge til: DEagle på CS, Den H&K-pistolen i CS, (Den anti-terroristene starter med) Den b-4-2 i CS, (husker ikke navnet) M16 i alle spill, den maskingunnern i HL, Ak47 i CS, den b-1-6 i CS. CS eier!
tor_erik Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 1. Motorsaga i DOOM III 2. Anti-gravitasjonssaken i Half-Life 2 Klarer ikke å bestemme meg...
Deathie Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 The Lionheart!Ultimaweaponet til Squall Leonheart i Fanal Fantasy VIII! Det er så tøft at det er til å grine av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå