siDDis Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 http://www.unrealtechnology.com/ Trur nok 128mb minne på eit skjermkort blir i det minste laget. Tipper dei sikter på 512mb som standard.
VeXx Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Utrolig pent liker de teknologiene de tar i bruk fra 3D Endret 13. mai 2004 av VeXx
Sneglen Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) Haha, for en detalj-rikdom! Endret 14. mai 2004 av -NeoRag-
Betroz Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Grafikken i Doom3 blir ikke så bra som dette her...!
Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 sykt, husk at Doom3 ble først vist fram med Geforce3. Men denne U3 motoren måtte de ha et GF 6800U kort for å få til å demonstrere den med nogenlunde god fps
Jakartabebopp Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 mhm .. men det er jo forsatt mektig imponerende, men jeg mener at det er litt feilpostet fordet! *Glede seg til det der blir grafikkstandard*
VeXx Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 For folk som enda ikke har sett den : http://sanbjoe.home.online.no/nv40/unreal3_0002.wmv
Carnifex Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 For folk som enda ikke har sett den : http://sanbjoe.home.online.no/nv40/unreal3_0002.wmv Alt jeg kan si er wow. Det er simpelthen utrolig. Ser de presenterer dette med nv40. Hvordan vil nvidia takle dette i forhold til ati?
MistaPi Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Øynevitner har utalt at den demo dem har vist frem gikk bedre på X800 enn NV40, men uansett vil X800 og NV40 være ganske low-end når det første spillet basert på denne motoren endelig kommer ut.
Carnifex Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det er såpass langt unna altså? Imponerende like fullt. Får vel trøste meg med at Doom III og HL 2 er "like om hjørnet"
Malvado Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Genial utvikling fra unreal 1... Vi får håpe at det fungerer bra på 6800 eller x800 da...
MistaPi Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) Det er såpass langt unna altså? Imponerende like fullt. Får vel trøste meg med at Doom III og HL 2 er "like om hjørnet" I et intervju med Epic ble det vel sagt 2006 engang. EDIT: Fant igjen det intervjuet. Could you briefly clarify (perhaps with a summarized list of DirectX9 features) what is meant by "DirectX9 hardware as the absolute minimum spec" since there appears to be different interpretations of "minimum DirectX9 spec" from a hardware perspective? By DirectX9 minimum spec, we mean we're going to make a game that brings today's GeForce FX's and Radeon 9700+'s to their knees at 640x480! :-) We are targetting next-generation consoles and the kinds of PC's that will be typical on the market in 2006, and today's high end graphics cards are going to be somewhat low end then, similar to a GeForce4MX or a Radeon 7500 for today's games. http://www.beyond3d.com/interviews/sweeney04/ Endret 14. mai 2004 av MistaPi
andesam Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) For folk som enda ikke har sett den : http://sanbjoe.home.online.no/nv40/unreal3_0002.wmv au! Det var nice grafikk. Virker som "real time reality" grafikk ikke er SÅ langt unna. . Endret 14. mai 2004 av andesam
SilverCRX Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Ser for meg fotorealistisk grafikk i UnrealEngine 5 eller noe slikt *glede seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå