Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-04 23:56, zuperMensch skrev:

Overmenneske, da jeg ser på meg selv som genetisk og rasemessig overlegen alle andre!






hehe...neida.. :razz:

For lenge siden diskuterte jeg og en kamerat, mens vi var på jobb, tyskernes..kremt..uheldige politikk under andre verdenskrig, og vi (jeg) kom fram til at jeg nok ville være det ypperste forbilde i Hitlers ariske rase. Blå øyne, blondt hår (mørkeblondt, men dog...), 191cm høy og velproposjonerte muskler (vel..har i alle fall potensiale), perfekt syn og hørsel og stammer til og med fra Tyskland (Øst-Preussen for å være eksakt).


Derfor navnet, og nicket, zuperMensch.


 

du er litt egil

Lenke til kommentar

TRAM betyr 'The-Rest-Are-Mine'. Ei melding vi bruker på Heartzone rated, enten i triumf eller temmelig skuffa.

 

Folk kan sette 'auto' på resten av korta, så går omgangen rimelig kjapt, siden resten likevel havner hos den som skriver det.

 

- synd jeg så forseint, at capslock'n sto på når jeg registrerte nick'et... jaja, får slite med det.

Lenke til kommentar

Undersøkelser viser at nordmenn bruker brukernavn og passord om noe som står de nærme, enten det er nære venner, familie, matrielle ting.

 

I mitt tilfelle er mitt bruker ratm, (rage against the machine) nemlig mitt favoritt band.

 

I Danmark har ca 80 % av innbyggerne Tuborg som passord... lol

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nicket mitt kommer fra en reklame på engelsk TV for en 7-8 år siden. Reklamen dreide seg om en leke (egentlig et matematisk verktøy dah...), som het Spirograph. Man kunne også få kjøpt (i England) noe som het Cyclograph, men det var ikke *så* kult som originalen -> Spirograph. Grunnen til at det ble f og ikke ph på slutten, var grensen på 9 bokstaver i nicket på IRC... :smile:

 

Her ser man hvordan en spirograf funker:

http://www.tiger.no/multimedia/Spiro.htm#Spiro

Lenke til kommentar

Yepp da var det min tur :smile:

 

Hmmm har vel nicket mitt fra midten av 90 tallet, da jeg begynte å rusle ut på internett. Det ligger mye planlegging bak det nicket faktisk, brukte lang tid på å finne det. Men ihvertfall så bunner det ut i at jeg i bunn og grunn liker å tro at jeg er en "nerd by birth" Det betyr vel at jeg lever og ser ut etter visse grunnregler for klassiske nerder.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=28006&forum=25 se mitt innlegg

Men noe som aldri har interessert meg er dataprogrammering og slike LAN-samlinger, er for lat til det :smile:, derfor nerd-light, når det gjelder data vel å merke. Er litt nerd innenfor andre områder, men det er kanskje ikke så interessant for dere. Dessuten er fetteren min en skikkelig Intelligent supernerd, så det ligger i slekta. Har vel egentlig ikke sett noen andre bruke det tror jeg, men verden er stor så man vet aldri :smile:

 

 

Men er stolt av nicket mitt jeg, er forresten også passivt medlem av norske nerder, da jeg aldri har vært på TG (og det er kanskje like greit)

 

hmmm det var litt av historien bak dette nicket, dette er mitt "seriøse" nick, men har et annet nick som jeg bruker i visse typer spill, men det er en annen historie

 

Så husk det alle sammen nick er ikke noe man tar lett på !!!!!!!

 

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...