Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Jellyfisk er en festlig variasjon av det engelske Jellyfish, som for MANGE år siden beskrev utseendet mitt ganske godt.

 

Nå trener jeg regelmessig og er i god form, men med hensyn på innsats i studier og generell tiltakslyst passer navnet fortsatt ganske godt.

Lenke til kommentar

Mitt er vel egentlig bare rabbel tror jeg... Skulle bare stille et spm for lenge siden og når jeg satt og registrerte meg kom en kamerat bort og hamra på tastaturet, lot det bare stå for jeg tenkte det ikke var så farlig, jeg skulle jo bare stille et spm også ikke bruke forumet no mer... Men jeg har jo fortsatt å bruke det :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, Første rap sangen jeg hørte var Cypress Hill med Insaine In The Brain.

Etterhvert så ble det bare mer og mere Cypress, og kallenavnet kommer seff av den utrolig artige stemmen til B-Real i Cypress Hill.

 

Het tidligere B-Real på IRC, men så kom det seff en idiot som sa at det var hannes nick, så jeg backet upp, ob bytta til B|Real.

Orket ikke å sloss om nicket, så fant et "Kulere" :grin:

 

Er vel egentlig en klisje-historeie dette eller hva? :grin:

Lenke til kommentar

Den gangen jeg var ung (for ca. 3-4 år siden) hadde vi en meget hyggelig liten sjappe i nærmiljøet. Den var det en hyggelig liten vietnameser ved navn Khai som drev (Khai varer forresten veldig god til å lage kinamat og hamburgere, men svæææææært dårlig til å lage kebab!) Khai snakket imidlertid ikke veldig godt norsk. Mitt etternavn Ombustvedt ble etter utallige mislykkede forsøk, kort og godt gjort om til Ombot.

Stor B i midten kun fordi det ser litt mer fancy ut.... Nemlig!

Lenke til kommentar

Leste litt lenger oppe med at folk syns det var plagsomt med disse ASL greiene på IRC. Det en må svare er,

 

alder (altså din alder), ja takk, kjøkkenbordet

Age, sex, location.

 

Forklarer seg vel selv. Det var ikke jeg som kom på det og jeg husker ikke hvem jeg hørte det fra så jeg kan ikke gi dem plass i "thaks to" lista mi.

 

Mitt nick kommer av ørene mine tror jeg.

Dumbo = litt store ører = meg.. :wink:

Lenke til kommentar

Somle.

 

Fra jeg først fikk internett , 96-97 , og chatta på

IRC. Ville ha et nick som var orginalt og ikke i bruk. "Somle" passa bra både på meg selv og Amiga'n.

Har hatt andre nick rundt omkring, men trives i grunn

best med Somle. Trur det er noen andre på IRC som kaller seg Somle nå, men jeg er "Orginalen" (i dobbel forstand).

 

 

Tastes sikkert senere, skal bygge opp en P4, og gruer

meg allerede til å montere CPU. Men resten ser jeg

frem til med stor glede!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-04 22:59, JohnnyKnoxwille skrev:

Var en uke jeg lastet ned alle episodene av Jackass (er det lov å si her? :smile: ) og fikk litt dilla... hehe.. samme uka begynte jeg å skrive i dette forumet. Hadde store problemer med å finne nick, men så kom jeg til å tenke på Jackass:


Hi, I`m Johnny Knoxwille, and this is Jackass....!


Sånn gikk det....


 

YOU BAD BOY! Jeg anmelder deg til politiet for detta asså... as they even care :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...