Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ZyXEL Prestige 600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skjønte hva du mente, men ser ikke ut som om de funker. Jeg er newbie på dette området . Men på Start Port og End Port skal der stå f. eks 27015 og på IP skal der stå min egen ip?

Det stemmer.

Du setter samme portnummer i begge og så skriver du inn din lokale IP i siste kolonne.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skjønte hva du mente, men ser ikke ut som om de funker. Jeg er newbie på dette området . Men på Start Port og End Port skal der stå f. eks 27015 og på IP skal der stå min egen ip?

Det stemmer.

Du setter samme portnummer i begge og så skriver du inn din lokale IP i siste kolonne.

Er det min lan ip som skal stå der?

Lenke til kommentar
Jeg la merke til noe nå, som kanskje har noe å si. Når jeg trykke på NAT får jeg 3 valg, None SUA Only og Full Feature.

Hittil er det på SUA Only jeg har "holdt på", er dette rett?

i mine erfaringer tar du av sua only så mister du internett'en :roll:

 

har i hvert fall det med mimer :roll:

Jeg merka dette jeg også nå, men jeg får det ikke til, portene vil ikke åpnes.

Jeg har Mimer jeg også..

Lenke til kommentar
Jeg la merke til noe nå, som kanskje har noe å si. Når jeg trykke på NAT får jeg 3 valg, None SUA Only og Full Feature.

Hittil er det på SUA Only jeg har "holdt på", er dette rett?

i mine erfaringer tar du av sua only så mister du internett'en :roll:

 

har i hvert fall det med mimer :roll:

Jeg merka dette jeg også nå, men jeg får det ikke til, portene vil ikke åpnes.

Jeg har Mimer jeg også..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 2 uker senere...

Har en Prestige 650R-33 og en 660RU-3T jeg også...og har det samma problemet med å åpne porter på begge to...

 

Det blir grønn på qtorrent når jeg skriver i web-browser'n ht*p://192.168.X.XXX:(forwarded portnr), og trykker "enter"...men bare i ca.3min..men thats it...for å få grønt igjen, må jeg trykke F5 hele tida...har lest på nettet angående Zyxel Prestige serien, og de liker ikke portforwarding...har også lest at modemet ikke liker at "start" port, og "end" port har det samme portnummeret.. MØKK! :hmm:

 

Kjøpte en Speedtouch 546i router modem på qxl, for jeg vet at det er ingen problemer med å portforward'e på denne type modem...men får ikke til å komme på nett med dette modemet, fordi det krever brukernavn og passord på å komme på nett....Min ISP bruker ikke brukernavn og passord...DOBBELMØKK! :mad::hmm:

 

Prøver lykken i en annen post på dette forumet for å prøve å finne noen med "de små grå" på rett plass, som kan hjelpe meg med oppsettet i 546i'en.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...