Gå til innhold

Brukeranmeldelser?


Anbefalte innlegg

Leseromtale av Produktnavn (Plattform)

 

Føler liksom at det blir smør på flesk når hovedkategorien blir hetende (dersom det er bestem): Brukeranmeldelser av spill og spillutstyr.

 

Ellers helt glimrende med den Poll'n.

 

Gleder meg til å lese andres synspunkter i form av en anmeldelse...

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leseromtale av Produktnavn (Plattform)

Føler liksom at det blir smør på flesk når hovedkategorien blir hetende (dersom det er bestem): Brukeranmeldelser av spill og spillutstyr.

Grunnen til at det kan ende slik, eller som en parantes, er som jeg har nevnt tidligere: Husk også at mange bruker "siste 24 timer"-funksjonen (for å ikke nevne "siste fra forum" på forsiden og i artiklene til Gamer.no), og da er det kjekt at emnefeltet er litt mer beskrivende slik at man slipper å se hvilken kategori det er fra for å forstå innholdet. Det samme problemet har vi når folk poster tråder med navn "Klarer ikke å redde jenta" eller "litt hjelp" i Far Cry-kategorien. Ganske irriterende, og en sak vi vurderer å gjøre noe med snart hvis ikke folk skjerper seg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja! Gi oss leseromtaler! Så kan vi som er glad i å spille og å skrive publisere artiklene våre i organiserte former. Flott at dere tar saken opp til vurdering på nytt, etter at dere avslo mitt forslag om det samme for omtrent 1¼ år siden. Krysser fingrene for et ja. :)

Lenke til kommentar

Ja til desdichados forslag! (på slutten av side 1) Det var ganske enkelt genialt. Er stress å klikke seg inn på forskjellige plattform-mapper. Da ender det nok uansett bare opp med at jeg aldri beveger meg inn på annet enn PC, og da kan det jo hende jeg går glipp av godbiter, enten i form av anmeldelser eller spill.

Endret av redbar0n
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hmm. Det var en annen side, som hadde noe sånt opplegg. Husker ikke hvilken side det var, men de kåret månedens leseranmeldelse! Vinneren fikk tilsendt en premie! (Spill, effekter o.l) Ingen som husker hvilken side dette kan ha vært? (Den var norsk!) Husker jeg skrev en anmeldelse av Grand Theft Auto 3 da det kom! (så det var på den tiden)

Lenke til kommentar
Hmm. Det var en annen side, som hadde noe sånt opplegg. Husker ikke hvilken side det var, men de kåret månedens leseranmeldelse! Vinneren fikk tilsendt en premie! (Spill, effekter o.l) Ingen som husker hvilken side dette kan ha vært? (Den var norsk!) Husker jeg skrev en anmeldelse av Grand Theft Auto 3 da det kom! (så det var på den tiden)

www.gametainment.com sikkert

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm... disse leseromtalene, vil de inkludere mods og? Det kunne jo også vært en ide og ha med da? Eller høres dette helt forferdelig ut?

 

Jeg vet at jeg godt kunne tenke meg annmeldelse av forskjellige mods før jeg lastet ned og eventuelt prøvde dem. :roll:

Det hadde vært en super idè..

Hvis dette forumet kommer så tror jeg at det hadde blitt populært..

Lenke til kommentar

Selvfølgelig må vi ha et sted der vi kan legge inn spillanmeldelser :thumbup: . Det var det første jeg savnet nå jeg ble bruker :D . Har alltid hatt lyst til å prøve meg som spillanmelder. Er god ide dette med å anmelde mods og sånn og. Går for at dere skal slette små minianmeldelser (på 6 linjer og sånn) men samtidig ikke være for streng ;) . Går for denne løsningen her: Brukeranmeldelser for spill og spillkonsoller.

Derfra velger man mellom Pc, PS 2, Xbox osv. Så vises Spilla og konsollene, som jo også kan være i undermapper. (Strategi, Action, Tastatur osv.) Så trykker man på tittel og det kommer opp en liste eller noe sånt med anmeldelser, der det og står hvem det er som har skrevet den.

Så hvis jeg f.eks vil lese om Rome Total War:

Brukeranmeldelser for spill og spillkonsoller - PC-Spill - (Strategi) -

Rome Total War. (laget av person_02)(Deres anmeldelse står øverst, mens alle andres står under. (Satt opp etter dato den ble laget.)) Når man skal lage en spillanmeldelse bør det være mulig å legge inn bilder og Sette 9/10 akkurat sånn som dere gjør på grafikk, lyd osv.

På anmeldelse av konsoll kan man bytte ut Grafikk med f.eks Design.

Litt rotete skrevet dette her, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener :D .

 

EDIT: Venter på svar TST :D .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...