Gå til innhold

Sliter i farcry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sprengt denne "backup satelitten" på den der båten, men så kommer Crow i et helikopter! Han tåler DRITTMYE! Har prøvd rocket launcher, alle maskingevær osv... biter ikke på han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg siterer meg sjølv

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

lykke til.

Skrevet
men du må stå helt forrut i baugen på båten siden den holder på og synke.... :thumbup:

det letteste er å håpe av båten etter at du har plassert bomba, og svømme til land. der er det lettare å søke dekning.

Skrevet

Jeg prøvde det meste, men det jeg klarte det på var å stå foran i båten og gjemme seg bak masten med litt raketter, når jeg var fri var det bare å gå over til geværet -> poff, ferdig med den scenen.

Skrevet
Jeg gjemte meg bak containern og tok han med 8 raketter.

eg gjømte meg på land og tok han med mange skudd frå eit gevær (husker ikkje hvilket eg brukte) han oppdaga meg aldri, så eg vart ikkje skada :yes:

Skrevet

haha.. først så sank båten. så jeg sto i fronten av den..men så døde jeg, så prøvde jeg på nytt men da sank ikke båten lol :thumbs: så da sprang jeg på hele båten å peppret noen dusin kuler helt til av helo'en eksploderte :thumbs:

Skrevet
eg siterer meg sjølv

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

lykke til.

:yes:

Skrevet

Båten synker sakte hele tiden. Stå forran på båten, og ikke skyt i vildenssky. Ikke skyt rakketter før du er sikker på å treffe. Det må en 8 - 10 raketter til. Så du må bare øve deg, og gjøre det om og om igjen. Så går det til slutt.

Om du syntes det var vanskelig så gled deg til senere i spillet....eller..kanskje ikke.

AKIRA

Skrevet
Båten synker sakte hele tiden. Stå forran på båten, og ikke skyt i vildenssky. Ikke skyt rakketter før du er sikker på å treffe. Det må en 8 - 10 raketter til. Så du må bare øve deg, og gjøre det om og om igjen. Så går det til slutt.

Om du syntes det var vanskelig så gled deg til senere i spillet....eller..kanskje ikke.

AKIRA

Jo..Gled dere folkens. :devil:

Skrevet

Bruk granat-kasteren til OICW'n. Har du full ammo på den så sprayer du han med dem(skyter ganske fort og rett på korte avstander). Etter det så holder det med en velplassert rocket fra rocket-launcher'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...