Gå til innhold

Litt stramme moduratorer her..


Anbefalte innlegg

Jeg syntes at det er en del av moduratorene som er litt for stramme og skal stenge og tulle og styre for ofte..

Har sett en del poster i det siste som kunne ha blitt gode diskusjoner men så

kommer en eller annen modurator og tar på seg lua og stenger..

Til dere moduratorer: Dere får ingen høy status her av og spille tøff eller hva noen av dere driver med! Dette gjelder ikke alle men noen..

 

Noen enige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (felge @ 13/04/2004 : 19:33)
de har enkelt og greit for mangen moderatorer her :yes:

La meg regne litt på det.

Det er 44034 registrerte brukere @ 13.04.04 kl. 1953. Ca 13000 av disse er inaktive (dvs 0 innlegg).

Samt at det er godt og vel 20 med moderator-status, samt at kanskje 10 stk av disse er aktive. Admin regner vi ikke med, da disse som regel sysler med andre ting.

 

Dette utgjør ca. 3100 brukere pr. moderator. La oss si at hver bruker poster ca. 10 innlegg hver dag - dette tilsvarer at hver moderator må gå gjennom ca. 31000 innlegg hver dag - som må kontrolleres.

 

Dette var grovt regnet, men setter alt i litt perspektiv; moderatorene har mye å gjøre.

Lenke til kommentar

QUOTE (EC @ 13/04/2004 : 19:33)
Og det heter moderator... ;)

Mulig jeg er litt vel pirkete her, men har vært en del fokusert på. Spesielt i forbindelse med "grammarpolice"-opplegget, hvor det har vært påpekt opptil flere ganger.

 

QUOTE (Nettiketten)
En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske
feil.
Lenke til kommentar

QUOTE (EC @ 13/04/2004 : 19:33)
Feilpostet, flyttes til korrekt kategori.
Og det heter moderator... ;)

For øvrig: Dersom man synes at en moderator eller tre er for strenge, kan man sende inn en liten begrunnet snutt til forumstyret (forum at hardware dot no).

Er litt uenig der jeg, sett i lys av trådstarters post.

 

Ser dere en post som kan bli noe bra, men som stenges av en banal årsak som dårlig topic eller feilpost, så ta det på PM til den aktuelle moderatoren.

 

Jeg har selv åpnet flere poster og heller rettet opp emnet på den stter å ha fått en PM hvor det er saken er presentert på en god og høflig måte. De er ikke vits å gi forumstyret mer å gjøre for enkle småting. Men jeg legger vekt på at framstillingen av saken pr PM er viktig. Jeg gidder ikke bry meg med kommentarer av typen "øyh, du stengte tråden min. Den var jo feit jo..."

 

Og sånn rent på topic så faller tankene mine ganske fort mot "som man reder, så ligger man" Veldig mye av den modereringen jeg får klager på kommer av fillefeil som brukerne kunne spart seg ved å bruke noen hjerneceller/sekunder mer på når de skrev innlegget

Endret av enden
Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 13/04/2004 : 21:26)
Jeg har selv åpnet flere poster og heller rettet opp emnet på den stter å ha fått en PM hvor det er saken er presentert på en god og høflig måte. De er ikke vits å gi forumstyret mer å gjøre for enkle småting. Men jeg legger vekt på at framstillingen av saken pr PM er viktig. Jeg gidder ikke bry meg med kommentarer av typen "øyh, du stengte tråden min. Den var jo feit jo..."

Har selv gjort det samme hvis henvennelsen er sakelig og gjerne litt "bestikkende" også ;)

 

Neida...men mener dere at jeg eller andre moderatorer har gjort en dårlig stenging, så ta kontakt oss via PM eller andre måter så ser vi om vi kan hjelpe.

Lenke til kommentar

QUOTE (Slednecks @ 13/04/2004 : 22:08)
Det er kansje litt for mange her ja...

Jeg er uenig i at vi er for mange, men om så er tilfelle så tar vi ikke flere tråder (uskyldige sådan) bare for å fylle en eller annen kvote ;)

 

Skjønner ikke helt hvordan det argumentet er ment å brukes mot oss. Eneste jeg kan komme på et at det er negativt å være mange men allikevel ikke klare over en fornuftig mengde

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...