Gå til innhold

NVIDIA GeForce 6800 GPU family officially announce


Robin B

Anbefalte innlegg

http://www.ixbt-labs.com/news.html?103841#103841

 

 

 

40x40mm FCBGA (flip-chip ball grid array) package

ForceWare 60+ series

Supports 256-bit GDDR3 with over 550MHz (1.1GHz DDR) clock rates

NVIDIA CineFX 3.0 supporting Pixel Shader 3.0, Vertex Shader 3.0; real-time Displacement Mapping and Tone Mapping; up to 16 textures/pass, 16-bit and 32-bit FP formats, sRGB textures, DirectX and S3TC compression; 32bpp, 64bpp and 128bpp rendering; lots of new visual effects

NVIDIA HPDR (High-Precision Dynamic-Range) on OpenEXR technology supporting FP filtering, texturing, blending and AA

Intellisample 3.0 for extended 16xAA, improved compression performance; HCT (High-resolution compression), new lossless compression algorithms for colors, textures and Z buffer in all modes, including hi-res high-frequency, fast Z buffer clear

NVIDIA UltraShadow II for 4 times the performance in highly shadowed games (e.g. Doom III) comparing to older GPUs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fin link du ga oss Robin B :thumbup:

 

Well, having seen the GPU, we now have to wait a bit for its test results. Please be patient, we are going to publish the respective article in the nearest future.

 

:dribble:

 

en ting skal de ha NVIDIA,kortene ser veldig fine ut..

sikker ingen feil på kjølingen på dette kortet..

 

kan ikke si det samme om et annet merke ;)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
æHHH!

Nå fikk jeg lyst på nytt skjermkort......

Dumme meg som brukte alle penga på 9800xt....

:laugh::laugh::laugh: Dårlig planlegging? Tenker du å gjøre samme feilen om igjen snart?

 

PS. Har de postet artikkelen en halvannen time før tida? (Regner med det er kl 17.00GMT at NDA'en går ut, men den er jo bare 15.30GMT nå)

 

PPS. Hvor er testen/artikkelen ?? Dette er jo bare gammelt nytt uten noen testresultater !!

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
en ting skal de ha NVIDIA,kortene ser veldig fine ut..

sikker ingen feil på kjølingen på dette kortet..

 

kan ikke si det samme om et annet merke ;)

Så vidt jeg vet lager vel ikke Nvidia kort selv (bortsett fra prototyper)..

 

Aner forresten heller ikke hvilket annet merke du prater om, siden det sikkert er 30 forskjellige produsenter av skjermkort.

Lenke til kommentar
en ting skal de ha NVIDIA,kortene ser veldig fine ut..

sikker ingen feil på kjølingen på dette kortet..

 

kan ikke si det samme om et annet merke  ;)

Så vidt jeg vet lager vel ikke Nvidia kort selv (bortsett fra prototyper)..

 

Aner forresten heller ikke hvilket annet merke du prater om, siden det sikkert er 30 forskjellige produsenter av skjermkort.

jo vet Simen1

men er vel Nvidia som står for gpu !

 

tenkte på ati.

synes ikke kortene er så fine og kjølingen,vel har sett bedre.

 

ps:så man kan ikke si ati eller Nvidia lengere fordi de ikke selv lager kortet :wallbash:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
æHHH!

Nå fikk jeg lyst på nytt skjermkort......

Dumme meg som brukte alle penga på 9800xt....

:laugh::laugh::laugh: Dårlig planlegging? Tenker du å gjøre samme feilen om igjen snart?

 

PS. Har de postet artikkelen en halvannen time før tida? (Regner med det er kl 17.00GMT at NDA'en går ut, men den er jo bare 15.30GMT nå)

 

PPS. Hvor er testen/artikkelen ?? Dette er jo bare gammelt nytt uten noen testresultater !!

De brukte tids maskin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...