ttt Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 (endret) tenkte eg fekk lage ein tråd der eg informerte litt om coop moglegheitane i far cry sidan det ikkje ser ut til at det er så mange som er klar over at det går an. til no har det bare komt ut 2 baner (så vidt eg veit) som støtter coop, men det er fleire under utvikling. det er venta at det vil komme mange baner som støtter coop i den nærmaste tida. det vil og komme fleire reine coop moder i løpet av den nærmaste tida. du kan laste ned dei to banene med coop her: http://www.juveniles.dk/ace/mp_rebellionday.zip http://www.farcryarena.com/pages/downloads/file.asp?s=11178 (med coop så tenker eg på fleire som samarbeider mot AI) *Edit: det er vist ikkje så stor interesse for coop som eg trudde sidan "alle" klager over at det nesten ikkje kjem coop på nokon spel, så trudde eg at dere ville vere interisert i ein sånn gledeleg nyheit. men men... Endret 13. april 2004 av ttt
ZeZar is BACK Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jo det er en fantastisk nyhet, ta det med ro. Gleder meg til downloaden er ferdig !!
ttt Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 sidan det var så ekstremt stor interesse for far cry coop , så tenkte eg at eg fekk legge til den nyaste coop bana. http://www.farcryarena.com/pages/downloads/file.asp?s=11197
Åsmund Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) hva er spesielt med coop? altså hva er det for noe? edit: prøver meg; co-op, betyr cooperation?=samarbeid? multiplayer mot "boter" Endret 15. april 2004 av Åsmund
ttt Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 i dette tilfelle betyr det at du og opp til tre andre mennesklige medspelarar spelar ei singelplayer bane i samman. der dere samarbeidar for å klare bana. håper dette var til hjelp.
Quixotix Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Coop er den feteste spillmodusen. Irriterer meg bare at det er så få spill som støtter det. -Q
Leoron Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Co-Op er så utrolig fett. Sammen med noen kompiser blir det den beste måten å spille et spill på. Hørt rykter om at noen karer lager hele spillet som co-op versjon. Hvis det er tilfelle lukter det en tredagers fra jobben BTW: Her er en link til fort brettet fra far cry som co-op. Far Cry arena Hvis noen kommer over fler co-op brett så post dem her.
ttt Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Hørt rykter om at noen karer lager hele spillet som co-op versjon. Hvis det er tilfelle lukter det en tredagers fra jobben stemmer det. det er faktisk fleire som jobber med store coop prosjekt til far cry og mange av dei begynner å nærme seg release (i det minste av beta)
Åsmund Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) det grasset på nakken er jo ett must da, men det er dumt en kan ta det av.. for i multiplayer vil jo alle det. Håper grasset blir påtvinga med en patch med tiden. kanskje enmotstander til counter strike. men spillet er for tungt enda. men 9600 atlantis pro fb overklokka, og med normal oppløsning og kvalitet, er det forsinkelse på musa. Fryktelig vanskelig å treffe i forhold til å spille cs. så om 2-3 år kanskje det er vanlig med 9800 pro osv. EDIT: glemte hl 2 da Endret 15. april 2004 av Åsmund
Windoge Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Kommer nok mer ja. Operation Flashpoint f.eks har fått hele campain laga i coop.
ttt Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Kommer nok mer ja. Operation Flashpoint f.eks har fått hele campain laga i coop. heile far cry campain skal bli laga om til coop av modarar.
Spillern Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Kan nesten ikke vente til å spille hele spillet i co-op! Her er en link til ei side som det kanskje kommer noe kult på etterhvert. http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=273109392 Alle co-op fans burde sjekke ut Serious Sam 2...ikke akkurat strategisk skyting, men veldig moro. hold oss oppdatert hvis noe skjer, ttt
ttt Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 hold oss oppdatert hvis noe skjer, ttt første oppdatering kjem her: ny bane: http://www.farcryarena.com/pages/downloads/file.asp?s=11202 (sida er nede for tida, så eg har ikkje fått testa den ut)
thomassit0 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 det er mye bra på FarCryHQ.com og... sjekk der jevnlig.
Spillern Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Etter ca. en ukes ventetid begynner jeg å bli skikkelig utålmodig her... Ser ut som en fyr som jevnlig poster på den linken jeg sendte over snart er ferdig med en beta versjon...men dette er forøvrig samme person som har laget mp_fort som kan downloades nå. Jeg og noen kompiser prøvde det igår men det er en del bugs. Dessuten er brettet forandret endel fra orginalen, sjelden til det bedre i min mening. ( Lilla sand?) Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å lage en co-op mod til spillet... Er det ikke bare å plusse på en spiller til og ta bort cutscenes da? (nei...jeg har ikke peiling på modding)
ttt Skrevet 18. april 2004 Forfatter Skrevet 18. april 2004 Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å lage en co-op mod til spillet... Er det ikke bare å plusse på en spiller til og ta bort cutscenes da? (nei...jeg har ikke peiling på modding) det største problemet med å lage coop til far cry har vert å få ai'en til å reagere på alle spelararne. ai'en ser i utgangspunktet bare den personen som hoster spelet, og ikkje dei andre spelarane. eit anna problem er at spelet vert veldig krevande når det er fleire spelarar+ ai samtidig.
Hr. Jenssen Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 (endret) HAHA! Lastet ned rebellionday LENGE før den ble psta her! Har bare et problem: hvordan i helvete får jeg det til?! Har lagt hele dritten inpå rett mappe, finner den også inne på spillet! Hva gjør jeg etter jeg har aktivert den og skal begynne å spille? Hvordan får jeg til å create et game og joine??? Endret 18. april 2004 av MeTa][iC
Zyndrone Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 For å starte brettet bare går du inn i mp eller sp, tar ned console og skriver \map xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå