Gå til innhold

Vinterkonkurransen: Vinnerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer til alle vinnere! Hmm.. Lurer på om det er meg det blir snakket om i artikkelen;

 

Konkurransen var tett mellom systemet til Snekker`n og et Athlon 64 FX-51 som begge to var relativt likt utstyrt når det kom til generell hardware, men overklokkingen til Snekker`n sørget for å bringe ham i mål et lite hestehode foran.
Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja  :dontgetit:

 

Men psdata konkurransen, den er min!  :devil:

Ja jeg håper også på at jeg vinner!

 

Jeg er en fattig student i Egersund som elsker data men som dessverre ikke har råd til bedre enn det jeg har! Har alltid ønsket meg en skikkelig pc fra psdata.no.. De har den beste kvaliteten noensinne mener jeg hvertfall!

 

Jaja Ingardj.. Jeg gratulerer deg viss du vinner dn :)

 

Og jeg gratulerer selfølgelig alle som vant vinterkonkuransen !!! :thumbs:

Endret av Conan_Warrior
Lenke til kommentar
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6694&side=2 <- url'en til "Workloggen til prosjektet sammen med masse bilder kan du lese på vårt forum på denne siden." er feil.

Linker til DrSpawns profil og ikke worklog threaden.

 

 

Og grattulerer folks.

 

Tror bamsefars mod var litt inspirert av bit-tech.net jeg ;)

Var litt blanding fra Deviates prosjekt om sotete vinduer og Orac3. Men bare litt. ;)

Det eneste fra Orac3 var Psu'en, som jeg laget i plexi og ikke i krom.

(Hadde nok gjort det om jeg hadde fått muligheten :p)

Lenke til kommentar
Kommer det forresten en side hvor vi kan se alle innsendte bidrag?

Hvis du ser på side 1 så vil du se at planen er å lage en side der man i alle fall kan se de beste. Gidder ikke lage en artikkel på alle de 70-80 bidragene i casemod-delen, det var nok av kabinetter som det ikke er verdt å kaste bort tid på å se på :sleep:

Lenke til kommentar
Idiotisk å bruke 640*480 når dere offentligjør 3dmark resultater, hva med å kjøre default innstillinger neste gang?

Hvem har offenligjort 3dmark resultat i 640*480 (med unntak av formanns spøk)...?

Haha, nettop DERFOR burdte det vært utgitt med standard innstillinger.

 

Snorre123: Snekker'n sitt resultat i konkurransen er kjørt med 640x480.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...