Gå til innhold

Vinterkonkurransen: Vinnerne


Anbefalte innlegg

menT4l skrev:Haha, nettop DERFOR burdte det vært utgitt med standard innstillinger.

 

Snorre123: Snekker'n sitt resultat i konkurransen er kjørt med 640x480.

 

sitat slutt:

 

 

 

 

 

 

Om dere to gidder lese reglene så står det klart der at 3D mark 2001 skal kjøres i 640 x 480 . Skønner ikke hva problemet er med det, da alle kjører i samme oppløsning dermed spiller ikke den noen rolle, hadde det derimot hvert fritt valg så hadde saken blitt en annen. Men men det er altid noen som må finne noe å syte å klage for :roll:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idiotisk å bruke 640*480 når dere offentligjør 3dmark resultater, hva med å kjøre default innstillinger neste gang?

Hvem har offenligjort 3dmark resultat i 640*480 (med unntak av formanns spøk)...?

Det var ikke noen spøk.. konkuransen gikk ut på å kjøre 3dmark01 i 640*480, og det har alle deltakerene også gjort.

Lenke til kommentar
Om dere to gidder lese reglene så står det klart der at 3D mark 2001 skal kjøres i 640 x 480 . Skønner ikke hva problemet er med det, da alle kjører i samme oppløsning dermed spiller ikke den noen rolle, hadde det derimot hvert fritt valg så hadde saken blitt en annen. Men men det er altid noen som må finne noe å syte å klage for :roll:

Men hva er poenget med å kjøre på lavere oppløsning enn standard da? Tviler på det finnes noen rèelle argument FOR.

I tillegg til at det ikke finnes noen vits i å gjøre det, så gjør det bare det vanskeligere å sammenligne med sine egne resultater, om en da ikke har like mye ork som Forman som kjørte igjennom 640x480 så snart vi fikk vite hvem som hadde vunnet hva.

Lenke til kommentar
Men hva er poenget med å kjøre på lavere oppløsning enn standard da? Tviler på det finnes noen rèelle argument FOR.

I tillegg til at det ikke finnes noen vits i å gjøre det, så gjør det bare det vanskeligere å sammenligne med sine egne resultater, om en da ikke har like mye ork som Forman som kjørte igjennom 640x480 så snart vi fikk vite hvem som hadde vunnet hva.

kanskje så resultatet ikke skal bli hemmet av minnebåndbredden på kortene, men heller rå CPU\GPU ytelse....

 

Ikke vet jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Veldig bra! Gratulerer til alle vinnerne, synes at alle som vant fortjente det!

Synes casemoddene var til inspirasjon for oss andre, skikkelig artig å se hva som er mulig om man bare har fantasi, økonomi og verktøy :-)

 

Neste gang (håper denne type konkurranser blir en tradisjon) skal jeg prøve å stille noen maskiner i de forskjellige kategoriene, får se hva som kommer ut av det ;-)

 

Arcade

Lenke til kommentar
Om dere to gidder lese reglene så står det klart der at 3D mark 2001 skal kjøres i 640 x 480 . Skønner ikke hva problemet er med det, da alle kjører i samme oppløsning dermed spiller ikke den noen rolle, hadde det derimot hvert fritt valg så hadde saken blitt en annen. Men men det er altid noen som må finne noe å syte å klage for :roll:

Men hva er poenget med å kjøre på lavere oppløsning enn standard da? Tviler på det finnes noen rèelle argument FOR.

I tillegg til at det ikke finnes noen vits i å gjøre det, så gjør det bare det vanskeligere å sammenligne med sine egne resultater, om en da ikke har like mye ork som Forman som kjørte igjennom 640x480 så snart vi fikk vite hvem som hadde vunnet hva.

Nei noe måtte de jo finne på så de som hadde behov for det fikk noe og syte å klage over, forresten det hadde dere funnet uansett :roll::roll:

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet med å kjøre 3DMark i noe annet enn default innstillinger. Hvis argumentet er at det er vanskelig å sammenligne med egne resultater forstår jeg ikke problemet. 3DMark tar ca 6 minutter å kjøre gjennom.

 

Det å ikke bruke default innstillinger gir mange fordeler - bl.a. diffrensierer det bedre i den oppløsningen fordi differansene blir større. Når man kompletterer med 3DMark 2003 i tillegg er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Nei noe måtte de jo finne på så de som hadde behov for det fikk noe og syte å klage over, forresten det hadde dere funnet uansett :roll:  :roll:

Ta deg sammen, mann. Jeg har verken behov for å ha noe å syte over eller noe å klage over. Jeg bare orienterer hw.no om at det ville vært bedre om de kjørte med standard innstillinger med tanke på at det blir enklere for folk å sammenligne da. Ikke veldig mange som orker å sitte og benche igjennom på 640x480 når man ikke engang kan publishe scoren på ORB'en.

Det er nå mitt syn på det!

 

Ps: Du er kanskje ikke rette personen til å snakke om syting og klaging?

 

*Edit*

Hører deg, DG, men nå var det kun 01 resultatet som var offentligjort, og ikke 03 som du nevner i ditt innlegg ;)

Dessuten får man med maskinvaren som er på markedet idag så høye scores at man ikke trenger noen ytterligere differensiering.

Endret av menT4l
Lenke til kommentar
Nei noe måtte de jo finne på så de som hadde behov for det fikk noe og syte å klage over, forresten det hadde dere funnet uansett :roll:  :roll:

Ta deg sammen, mann. Jeg har verken behov for å ha noe å syte over eller noe å klage over. Jeg bare orienterer hw.no om at det ville vært bedre om de kjørte med standard innstillinger med tanke på at det blir enklere for folk å sammenligne da. Ikke veldig mange som orker å sitte og benche igjennom på 640x480 når man ikke engang kan publishe scoren på ORB'en.

Det er nå mitt syn på det!

 

Ps: Du er kanskje ikke rette personen til å snakke om syting og klaging?

Men såpass bør man gidde for å være med i en konkuranse, selv var det såvidt jeg rakk hele greia da jeg var veldig opptatt akkurat da.

Vel om meningene mine er syting og klaging i dine øyne får så være, sitter iallefall ikke å sutrer når noen bruker masse av sin tid for å få istand noe ekstr her på forumet, gidder du ikke kjøre en test i 640 x 480 ja da gadd du jo heller ikke å vere med i konkuransen, dermed burde du og gi F i å klage .

Dessuten lurer du på hva den tilsvarer er det jo bare å se i signaturen min.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Men såpass bør man gidde for å være med i en konkuranse, selv var det såvidt jeg rakk hele greia da jeg var veldig opptatt akkurat da.

Vel om meningene mine er syting og klaging i dine øyne får så være, sitter iallefall ikke å sutrer når noen bruker masse av sin tid for å få istand noe ekstr her på forumet, gidder du ikke kjøre en test i 640 x 480 ja da gadd du jo heller ikke å vere med i konkuransen, dermed burde du og gi F i å klage .

Dessuten lurer du på hva den tilsvarer er det jo bare å se i signaturen min.

Nåde, alt jeg sa var at det var teit av hw.no å kjøre 640x480, og spurte om dem kunne kjøre standard innstillinger neste gang. Forresten synes jeg det var flott at hw.no avholdt konkurransen, morsomt å se de forskjellige bidragene og hvem som vant de forskjellige kategoriene(Spesielt liker jeg DrSpawns bidrag).

 

Ang. at jeg kan se i siggen din for å finne ut hva det tilsvarte så trodde jeg at du hadde slått hardt på stortromma og fått en ny score som faktisk var på ~27k med standard innstillinger ;)

Endret av menT4l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...