Gå til innhold

Klarer ikke å redde jenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt på et senere mission. Etter å ha sprengt en stor båt, kommer en viss cowboy i helikopter. Den karen klarer jeg ikke å drepe. Selv 10 granater kan ikke drepe den karen der. Han får meg hver gang. What to do....

Skrevet
Jeg sliter litt på et senere mission. Etter å ha sprengt en stor båt, kommer en viss cowboy i helikopter. Den karen klarer jeg ikke å drepe. Selv 10 granater kan ikke drepe den karen der. Han får meg hver gang. What to do....

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

lykke til.

Skrevet (endret)
jeg er på archive nå. er det lenge til jeg er ferdig?

Level01: Training

Level02: Carrier

Level03: Fort

Level04: Pier

Level05: Research

Level06: Treehouse

Level07: Bunker

Level08: Steam

Level09: Regulator

Level10: Control

Level11: Rebellion

Level12: Archive <----- Du er her ;)

Level13: Cooler

Level14: Boat

Level15: Catacombs

Level16: River

Level17: Swamp

Level18: Factory

Level19: Dam

Level20: Volcano

Endret av TCi
Skrevet
sitter fast på River, jeg.. :(:no:

Prøv å stjel en militærbåt, og bytt over til rocket launcher på den, og skyt alle båtene og helikopterne som følger deg.

Skrevet

enten så stjeler du ein militærbåt (som foreslått av Deus Ex) eller så holder du deg på land så mykje du kan.

strategien min gjekk på å kjøre sikk sakk den første delen av bana (til du kjem forbi folka med mortar) deretter holdt eg mg på land.

Skrevet

enten så stjeler du ein militærbåt (som foreslått av Deus Ex) eller så holder du deg på land så mykje du kan.

strategien min gjekk på å kjøre sikk sakk den første delen av bana (til du kjem forbi folka med mortar) deretter holdt eg mg på land.

Woohoo!

Tusen Takk for tipset!

Endelig gredd River :D

Skrevet

noen som har noen tips på den siste banen? drepe alle dyra, eller storme forbi de. Har prøvd å storme noen ganger nå, kommer ned til...nederst men da dør jeg og.

Skrevet
noen som har noen tips på den siste banen? drepe alle dyra, eller storme forbi de. Har prøvd å storme noen ganger nå, kommer ned til...nederst men da dør jeg og.

den er nok best å drepe dei. bruk sniper på dei usynlege mutantane. og hagle på rocket-mutantane.

Skrevet
har ikke sniper og har bare 4 raketter og 3 granater. Nå kan jeg bare load-e fra ett sted tidligere da men...

du skulle ha fyllt opp med ammo og våpen i rommet før du kom ut til mutantane

Skrevet
har ikke sniper og har bare 4 raketter og 3 granater. Nå kan jeg bare load-e fra ett sted tidligere da men...

Uff, du burde loade fra en bane tidligere og gå til ammo storage, der har du full pakke.

Skrevet

Svar til trådstarter og andre som kan oppleve samme problemet:

Dette er en bug i programmet der den skriptede handlingen (2 mutanter skal nedkjempes sammen med Valerie) ikke trigges. I mitt tilfelle tok jeg vare på savegames, avinstallerte og la inn på nytt. Dermed gikk det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...