Gå til innhold

Hvem har 6. sanser?


Anbefalte innlegg

Jess, jeg tenkte jeg skulle kartlegge hvem som har mere enn 5 sanser :)

Sålangt er jeg blitt klar over at vi har minst 6 sanser. Men ikke alle har det, noen har 5 eller færre..

Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette. Jeg aner ikke hva denne sansen er til, men jeg har lest de som har denne sansen kan lese aura (energi hos andre) - og jeg tror denne kan ha sammenheng med synske evner.

Hvis du kan føle (lese psi-signatur) hvordan en person er straks du møter han/henne, straks vite hvordan personen er og føle om han/henne er til å stole på eller ei vil jeg si det er godt sannsynlig du har denne sansen.

Hvis ikke er det tilbake til tvangstrøya mi :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette.

Oi. Det kilte ja. Har følt i 5 min at jeg må nyse pga det.

 

Men jeg fikk samme følese om jeg brukte en metal ting eller et gammelt dumleklubbepapir.

Lenke til kommentar

eXploid, Da kan jeg bare si du er ikke normal :)

Når du møter nye folk, har du det slik at du straks du treffer de kjenner hvordan personen er? Trenger ikke å være bevisst..

Jeg 'oppdaget' følelsen når jeg holdt en blyant forran panna, den ser ut til å virke greiest med skarpe ting men den virker for det meste..

Lenke til kommentar

eXploid, Nja.. Jeg er ikke så sikker på det. Klart, du ser jo på det og, kanskje mere bevisst, men jeg tenker når du er med forskjellige venner så 'føles' alle litt forskjellig? Kanskje du leser psi-signaturen til dem?

Jeg trodde også dette var helt naturlig og vanligf ør, men det tror jeg ikke nå da.

Uansett, jeg ville løpt til www.psipog.net og prøvd ut forskjellige ting, psiballs, telekinese osv :)

Jeg tror det kan være sammenheng mellom den 6. sansen og for eksempel telekinese skills, kompisen som viste meg telekinese hadde også denne 6. sansen, det hadde vært morro om du klarte noe kul ting og :)

Lenke til kommentar
Jess, jeg tenkte jeg skulle kartlegge hvem som har mere enn 5 sanser :)

Sålangt er jeg blitt klar over at vi har minst 6 sanser. Men ikke alle har det, noen har 5 eller færre..

Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette. Jeg aner ikke hva denne sansen er til, men jeg har lest de som har denne sansen kan lese aura (energi hos andre) - og jeg tror denne kan ha sammenheng med synske evner.

Hvis du kan føle (lese psi-signatur) hvordan en person er straks du møter han/henne, straks vite hvordan personen er og føle om han/henne er til å stole på eller ei vil jeg si det er godt sannsynlig du har denne sansen.

Hvis ikke er det tilbake til tvangstrøya mi :D

er en utroolig plagsomt følelse som går gjennom kroppen, har testet ut det tidligere og blir "Minnet" på det sometimes.

Lenke til kommentar
dette er bare tipping men....

 

er det mulig .. at det kan ha noe med de bitte små hårene som er der?

det er ren tipping fra min del!

:roll:

Jeg har tenkt på det, og utelukker det ikke. Jeg tror det kan ha noe med at alle egentlig kjenner det, men ikke alle er sensitive nok til å merke eller registrere det. Kroppshår virker nærmest som antenner som vibrerer med de riktige frekvensene (tror jeg, nok en greker-forklaring fra min side), noen føler dette. Men så kan du si hvorfor kjenner man det kun i panna og ikke andre steder?

Mr.Ueland, er det en slags frysning? Jeg opplever av og til at jeg begynner å skjelve i ett lite øyeblikk mens ett kuldegyfs skyter seg gjennom kroppen fra topp til tå. Det er som om det plutselig kommer ett iskaldt vindgufs imot meg, men både jeg og omgivelsene er varme så det er rart.

Jeg får sprette tilbake i tvangstrøya :)

Lenke til kommentar

tja...jeg har ikke 6 sanser (som jeg veit om)...

 

men ang- en sjette sans...homofile er jo ofte omtalt som å ha "gaydar"...er ikke det en slaks 6. sans? (eller har homofile bare ett sånnt universalsignal de gjør med henda elns? :)) Kanskje Homofile er høyere utviklet enn andre ? ;)

Lenke til kommentar
Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette.

Jeg vet ikke om jeg vil kalle det kiling, men jeg kjenner et eller annet når jeg gjør det. Mersom et "elektrisk støt".

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...