Gå til innhold

Hvem har 6. sanser?


Anbefalte innlegg

Her kan jeg være enig. Men jeg tror at hvis noen utgreier om hvordan balanseorganet virker, beviser det sikkert at balanseorganet bare består av flere sanser. Det blir for eksempel vanskeligere å holde balansen med lukkede øyne og med støy. Jeg går ut ifra om hvis følelsene i balanseorganet hadde forsvunnet, hadde vi måtte holde balansen utelukkede gjennom øynene.

 

Dette med å vite hvor mye vi skal ta i, når vi løfter objekter, er utelukkende 100% hjernen i samarbeid med syn og følelser + erfaringer. (Jeg har ofte, OFTE feilberegnet).

hvis balanseorganet hadde forsvunnet, så kunne vi glemt å sykle, og det hadde blitt vanskelig å gå, dette organet er veldig viktig.

når vi er svimle, så funker ikke balanseorganet slik det skal, og det er ikke lett å gå når man er svimmel, men tenk deg å være svimmelx5 hele tiden

 

astronauter opplever at balanseorganet ikke virker, men så kan de jo ikke dette heller, da de er vektløse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

vel, ikke at jeg har den sjette sans, men jeg har en kompis som bodde i et stort kråkeslott i mostadmarka (hommelvik) og der var det dritt skummelt og gå på do :roll: det var en sånn pipe der, og jeg hatet alltid og gå forbi den. Nå har de flyttet ut, og en synsk dame flyttet inn, hun fortalte Rasmus, (som kompisen min heter) at en nazist ble drept akkurat ved pipa :cry:

 

dritt skummelt...

Lenke til kommentar
vel, ikke at jeg har den sjette sans, men jeg har en kompis som bodde i et stort kråkeslott i mostadmarka (hommelvik) og der var det dritt skummelt og gå på do  :roll: 
Nei, desverre.
det var en sånn pipe der, og jeg hatet alltid og gå forbi den.
Vent! Ikke en sånn pipe oppå taket? De er drittzkummel azz. *grøzze*
Nå har de flyttet ut, og en synsk dame flyttet inn, hun fortalte Rasmus, (som kompisen min heter) at en nazist ble drept akkurat ved pipa  :cry:
Åja. Jeg ser poenget.

dritt skummelt...

... at noen klarer å få noe så usaklig ned på papiret? Jess. Du har så evig rett.
Lenke til kommentar

Uansett, prøv å hold en gjenstand (gjerne en skarp metall-ting som kniv eller nål) mellom øynene forran panna og nærmt den, nesten helt inntil huden. Noen kjenner en kilende følelse når de gjør dette.

Oi. Det kilte ja. Har følt i 5 min at jeg må nyse pga det.

 

Men jeg fikk samme følese om jeg brukte en metal ting eller et gammelt dumleklubbepapir.

Med meg gikk det kun med metall.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg klarte å gjette riktig på hvilket kort som ble trukket nestegang 4 ganger på rad, når min bror viste meg det først. eks: 5,3.8.3osv

 

og jeg var på klassetur en gang på lensemuseum, og så var det masse folk som gikk bortover sånne trestokker som lå på vannet, og så sa jeg. Han der (kim eddie som han het) kommer til å falle uti vannet før han når land, og det gjorde han rett før han kom seg til land. Og mange ganger ser jeg ting jeg har drømt at skal sje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...