Vegetable Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei! Eg har skrudd sammen en PC, men så får eg ikke bilde på skjermen med det skjermkortet som jeg har kjøpt billig og brukt (GeForce 2). Men så prøver jeg skjermkortet mitt i en kammerat sin PC og der funker det som bare det... Så prøvde jeg hannes skjermkort (Geforce 4 MX 440) og da fikk jeg bilde i min PC også.... Så kontaktet jeg en kamerat som har peiling på data, han sa det kunne være att hovedkortet var for, og skjermkortet for gammelt. Da kunne vist hastigheten på skjermkortet være så lav at h.kortet ikke kunne lese det. Jeg har Asus A7V33 h.kort. Kan dette stemme eller er det noe annet som kan være gale? Takker for svar:
Jarmo Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) ASUSkortet har 1,5v AGPport, hva med skjermkortet ditt, 3,3 V ? http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Endret 31. mars 2004 av jarmo
Vegetable Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 hmm, skjønnte ikke helt den guiden på linken, noen som kunne ha forklart meg koss eg kunne finne ut om det var 3,3 V eller 1,5 V ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå