Gå til innhold

Bytte mus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke å bytte om du er fornøyd med den musen du bruker i dag. Begge mus du nevner er gode, og det er rett og slett en vanesak hvilken mus man mener er best. Personlig bruker jeg fremdeles Logitechs Mouseman Dual Optical, en to år gammel modell. Jeg har ikke planer om å bytte mus før den tar kvelden, selv om mange påstår at de nyeste Logitech musene er bedre!

Lenke til kommentar

Jeg skal ha ny mus selv, og valget mitt står mellom MX510 og Intellimouse Explorer v4.0 også. Har ikke bestemt meg enda, men ble nesten overbevist av testen av MX510 hos gamer.no...

 

Problemet er at jeg ikke liker formen spesielt på MX serien til Logitech (har en MX500 på serveren min), MS musa har jeg ikke prøvd nok til å egentlig uttale meg...

 

Ikke mye hjelp i mitt svar, men hvordan er MS musa siden du har den?

Lenke til kommentar

jeg har intellimouse 4 og jeg er storfornøyd med den.

når det gjelder hvem du skal velge må du nesten prøve de selv å sjekke hvem som passer din hånd best.

begge er såpass bra at du merker ikke hvem av dem som har best oppløsning etc.

 

ps: har sett begge musene på spaceworld

Endret av magnus1987
Lenke til kommentar

Kjører ie4.0 nå men musehjulet synes jeg er så udigg. Har kjørt ganske mange muser i det siste alt fra Mx300 til ie.40. De 3 beste var vell ie3.0 ie 4.0 og mx500 de var DRIT SMUDE. Likte musehjulene på mx seriene, mens ie seriene er for lette og dra net og litt for treige i reaksjonen. Dessuten har jeg hørt at IE4.0 har acc problemer....

Lenke til kommentar
:wow: Jeg hadde først intelli 3.0. Det var enveldig god mus,hvertfalltil gaming! Nå har jeg intelli 4.0! Bedre gaming mus finnest ikke vil jeg si!har prøvd mx500 mye og vil si at intelli er ett bedre valg! Den sitter så utrolig godt i hånda og er suveren sammen med funcen min :D Kjøp intelli 4.0 og du vil garantert ikke bli missfornøyd :love:
Lenke til kommentar
Jeg har 4.0 og syntes den var mer komfortabel enn 3.0, mer elegant og stilig også

Svært enig.

Musehjulet er digg. (Litt uvant og "Hakkete" i starten. Men dette går fort over!)

Ellers er designet strålende og den ligger godt i hånden.

Eneste jeg ikke liker er "tommel-knappen" lengst foran.

Lenke til kommentar
Jeg har 4.0 og syntes den var mer komfortabel enn 3.0, mer elegant og stilig også

Svært enig.

Musehjulet er digg. (Litt uvant og "Hakkete" i starten. Men dette går fort over!)

Ellers er designet strålende og den ligger godt i hånden.

Eneste jeg ikke liker er "tommel-knappen" lengst foran.

hva mener du med hakkete??

Lenke til kommentar
Jeg har 4.0 og syntes den var mer komfortabel enn 3.0, mer elegant og stilig også

Svært enig.

Musehjulet er digg. (Litt uvant og "Hakkete" i starten. Men dette går fort over!)

Ellers er designet strålende og den ligger godt i hånden.

Eneste jeg ikke liker er "tommel-knappen" lengst foran.

hva mener du med hakkete??

I starten (Det første kvarteret) er den litte "hakkete" fordi den er ny! :yes:

Nå fungerer den som et olja-lyn!

Lenke til kommentar

Ja, hjulet er litt uvant, men man blir vant til det, så kan man stille det inn ganske kraftig også... Det eneste problemet jeg har er at hjulet noen ganger er litt "buggete", man ruller litt, og ingenting skjer, ruller litt til så ruller den 2 ganger (bytter våpen en gang for mye i ut2k4 f.eks.) meget irriterende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...