Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom tregt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt ustabil linje sida jeg starta abbonementet som var i august i fjor, og det har vært en god del nedetid, akkurat nå sitter jeg på 500 selv om jeg abbonemerer på 2mbit :(

(Bluecom)

Mulig at linja di er for dårlig for 2Mb/s og at denne ikke skullke hvert godkjent for levering.

Lenke til kommentar
Er nok et lokalt problem, mister du sync eller ei?

 

Tror ikke det er lokalt da de måtte skifte hele linjestrekket når jeg fikk adsl her jeg bor. Siste 2 ukene har linja falt ned i 2 - 10 kb/s ca 3 ganger om dagen, for så og hente seg inn igjen. Har også skjedd noen få ganger at den er blitt helt borte for et kortere tidsrom.

Lenke til kommentar
Har også skjedd noen få ganger at den er blitt helt borte for et kortere tidsrom.

Du bør feilmelde den via telefon og få referansenummer på feilen, slike feil kan være svært vanskelige og finne i værste fall har jeg opplevd at det har tatt nesten 10 mnd før man endelig greide og lokalisere problemet.

Lenke til kommentar

Hmm, i dag var pingtidene utrolig varierende, alt fra 15ms til 150ms til forskjellige gameservere og 15 - 50 til vg.no.. :( vanskelig å spille med slike spikes :( Dette skjer av og til, er litt irriterende, har god download though, skjønner ikke dette helt :p ut speeden som bugger? :(

Lenke til kommentar
Har hatt ustabil linje en uke, Bluecom skulle da ha klart å fikse feilen  på en uke.

 

Har hatt ustabil linje i en uke jeg også, meget irriterende :thumbdown:

Linjen til bluecom har eg hatt problemer med i ca 1 måned nå, opp og ned som en jojo.

Er så lei at eg ikke gidder sende mailer/ringe dem lenger. Så catch neste :yes:

også her i de siste 1,5 månde :realmad::wallbash: kan kun få bluecom :cry:

Endret av monster11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...