Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Råne musikk #1


Nysil

Anbefalte innlegg

Skipp O Hoi

Har sett at mange av dere på forumet har smelltøffe biler, dermed regner jeg også med at det er en der lugne anlegg i bilene også :w00t: Åssen musikk spiller dere når dere "basser på damene" eller bra vil vise at dere har anlegg i bilen?

Sett gjerne opp Playlist :thumbs:

 

Ha en fortsatt fortreffelig dag gutta.

Keep ut the work :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg så 2f2f har jeg fått litt sansen for Ludacris. :)

 

Ellers er jeg altspillende. Men for å illustrere litt kjøpte jeg tre plater isted.

 

Guns's Roses - Greatest Hits

Europe - Rock the Night

Replay - Re-Pita Mania

 

De to første fordi det er knall musikk, og jeg har et anlegg som lever for dynamikk og kvalitet, ikke for max dypbass. Den siste fordi jeg skal feste sammen med noen kompiser til helgen, og da er det tøft å synge med på "oppdunka" norske schlägers som "Mil etter mil" og "Ut mot havet". :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting om det der med å "basse på damene". Der jeg kom fra var det endel rånere. Men det var bare GUTTER som flokka seg rundt bilene deres for å prate om stereoanlegg, jentene snakka om hester og boybandgutter.

Så jo større anlegg, jo flere gutter hadde fyren i fanklubben som kom springende når han kom kjørende. Litt feil kanskje?

Lenke til kommentar
En ting om det der med å "basse på damene". Der jeg kom fra var det endel rånere. Men det var bare GUTTER som flokka seg rundt bilene deres for å prate om stereoanlegg, jentene snakka om hester og boybandgutter.

Så jo større anlegg, jo flere gutter hadde fyren i fanklubben som kom springende når han kom kjørende. Litt feil kanskje?

:p

I knowe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...