Gå til innhold

I morgen er det 1 april


Greven22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR!

 

En annen festlig spøk som alltid får folk til å trekke på smilebåndet, er når man later som man skal stoppe for en fotgjenger i et gangfelt og så trykker klampen i bånn og flesker vedkommende ned. Du føler deg bra lurt når du ligger der, klistret til asfalten og hører en fyr brøle "aprilsnarr!" ut sidevinduet. :p

:laugh: HAHA LOL :laugh:

Lenke til kommentar

dette er en god en, ta et scren shot av turn off tingen (log off, restart og turn off) sett så dette til bakgrunn,skjul alle ikoner, ta vekk startmeny resultat: alle prøver og trykke cancel, helt til en eller annen smarting finner ut at det ikke er verre enn og skifte bakgrunn.

Lenke til kommentar
Hmm...kanskje ta på maske og rane bensinstasjonen jeg jobber på. Jeg ville iallefall ledd godt hvis noen rana meg, rev av maska og ropte APRILSNARR!

 

Jeg hadde ikke ledd viss noen gjorde det mot meg :nei: men,men :p

Nei, jeg hadde sannsynligvis dødd av hjerteinfarkt lenge før spøken ble avslørt. Skal forresten jobbe i morgen kveld. Tenk hvis noen arrangerer et sånt ran, hehe.. :scared:

 

edit: skriveleif

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...