Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom senker prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakka med bluecom nå.. Og han sa at hvis jeg skulle nedgradere fra 2mbit til 1 mbit.. Vil det koste 500,- + 12 nye mnd...... så man kommer vel seg ikke rundt de 12 nye mnd... men men samma det 549 er jo en levelig pris ...

 

MEN dette står jo på siden dems ?????

 

 

Hva med bindingstiden?

Dette vil ikke påvirke din eksisterende bindingstid.

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
Snakka med bluecom nå.. Og han sa at hvis jeg skulle nedgradere fra 2mbit til 1 mbit.. Vil det koste 500,- + 12 nye mnd...... så man kommer vel seg ikke rundt de 12 nye mnd... men men samma det 549 er jo en levelig pris ...

 

MEN dette står jo på siden dems ?????

 

 

Hva med bindingstiden?

Dette vil ikke påvirke din eksisterende bindingstid.

Da kan du ringe dem igjen å be dem lese sine egne sider først. Der står det svart på hvitt. Ring dem igjen. Det står ikke noe om at det er en kampanje dette her. De kan ikke komme noen nye regler uten å informere oss først...

Lenke til kommentar
Ingen vits å harselere med firmanavn, da det er gitt advarsler på dette før. La den spøken der dø i fred (noe jeg trodde den hadde gjort)

 

Offtopic:

 

Hehe, så du har blitt mod nå da plutselig enden. Mente så tydelig du skrev meg i PM at det var du ikke intressert i :D Jaja, lov å ombestemme seg... :cool:

Endret av fredde
Lenke til kommentar
da er ny pris bestilt mot 12 måneders binding... sparer 250 kr/mnd på det... herlich .. hun jeg snakka med på kundeservicen sa at de kom til å kreditere for de månedene jeg allerede har betalt for, og at det ble trukket på neste regning :)

TAKK! der fikk jeg svar på det jeg var bekymra for.. :D

Lenke til kommentar
Uansett, Bluecom senker sikkert bare prisene for sine ADSL-kunder. Vi som har SHDSL må sikkert betale gildet.

Vel, det er jo ikke akuratt noe voldsom priskrig på SHDSL så ergo er det ingen som setter ned prisen på det. SHDSL er et fryktlig smalt produkt hvis du har det som privatkunde.

Det er jeg klar over, men jeg synes det er synd, fordi SHDSL er så mye 'kulere' enn ADSL. Man kan jo sette et spørsmålstegn om folk flest behøver stor uthastighet, men bruken blir vel sikkert avpasset i henhold til linjen man har.

 

Personlig synes jeg at ADSL er tragisk, nettopp på grunn av den lave uthastigheten. For folk flest betyr det vel ikke så mye, men det er skikkelig kjipt når du trenger det - å ikke ha muligheten. Men så er det MYE rimeligere med ADSL da, enn SHDSL. Prisforskjellen kan ikke forsvares uten at man på en eller annen måte kan dekke inn igjen merkostnaden.

 

VDSL eller fiber hadde vært enda bedre, med tanke på hastighet.

Lenke til kommentar
Det er jeg klar over, men jeg synes det er synd, fordi SHDSL er så mye 'kulere' enn ADSL. Man kan jo sette et spørsmålstegn om folk flest behøver stor uthastighet, men bruken blir vel sikkert avpasset i henhold til linjen man har.

SHDSL er nok også et produkt som benyttes mye til hjemmekontor eller tyngre brukere med langt større betalingsvilje enn ADSL-kundene.

Men selvsagt er det et bedre produkt enn ADSL.

Lenke til kommentar

Ringte Bluecom før helga. Da fant jeg ut at jeg fortsatt betaler 695,- i måneden for 1024/256 linja. Det er det prisen var når jeg registrerte meg for 2 år siden. Uten bindingstid. Skal ringe faktura avdelingen dems så fort det lar seg gjøre. Jeg har pratet med dem på telefon før, om diverse problemer med linja, hvor de har opplyst lavere priser til meg enn jeg faktisk betaler.

 

En kamerat av meg ringte dem samme dag jeg fortalte dette, men fikk beskjed om at han selv måtte sørge for at prisendringer blir gjort når bluecom endrer priser. Dvs ringe dem og si ifra at han også gjerne vil betale mindre. Makan til piss-policy!

 

Hadde jeg hatt bedre alternativer, hadde jeg byttet for lenge siden.

Bluecom var veldig bra for 2 år siden, men sånn de holder på nå... Jeezes...

 

Lykke til Bluecom!

Lenke til kommentar

Jepp, ringte Bluecom nå. Samme bekjsed til meg og. Det var mitt ansvar, så de pengene kunne jeg kysse farvel.

 

Jeg pleide anbefale Bluecom, men nå anbefaler jeg jeg det altså IKKE!

 

Tror faktisk telenor er greiere...

 

Bluecom kjenner ikke begrepet kundeservice.

De spekulerer i hvorvidt kundene følger med på priskrigen, og resultatet er masse kroner ekstra for Bluecom, ettersom de færreste gjør det.

 

Kort regnestykke:

Bluecom senker prisene med 50 kroner.

De har 1000 kunder som ikke får med seg dette.

50*1000 = 50000.

50000,- hver måned fordi dem kan.

Penger dem ikke skulle tjent spør du meg.

1000 kunder er jo selvfølgelig også et latterlig lavt tall. Og i mitt tilfelle var det ikke 50,-, men 250,-. Drittfirma.

 

 

Og dama i fakturaavdelingen var ei skikkelig %&¤#.

 

Heia Bluecom :thumbs:

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

jeg fikk også bluecom for 2 år siden, betalt 730kr mnd hver eneste mnd frem til nå! helt tragisk opplegg dem driver med, kunne da for F*** si fra til kundene sine at dem betaler for mye. Helt misslykka selskap når det kommer til kundeservice, dem vet ikke hva begrepet kundeservice er.. for å si det mildt, jeg har nå bestilt 2mbits linja og bundet meg i 12 nye mnd, sparer jeg hvertfal ca 200kr mnd på det.. pluss at jeg får 1mbits raskere linje.

Lenke til kommentar
jeg  fikk også bluecom for 2 år siden, betalt 730kr mnd hver eneste mnd frem til nå! helt tragisk opplegg dem driver med, kunne da for F*** si fra til kundene sine at dem betaler for mye. Helt misslykka selskap når det kommer til kundeservice, dem vet ikke hva begrepet kundeservice er.. for å si det mildt, jeg har nå bestilt 2mbits linja og bundet meg i 12 nye mnd, sparer jeg hvertfal ca 200kr mnd på det.. pluss at jeg får 1mbits raskere linje.

Hvis du foretok deg en hastighets endring så skal det ikke påvirke bindingstiden din. Jeg gikk fra 1 mbit til 2 mbit. måtte ikke binde meg i 12 nye mnd'er

 

 

Edit: ops

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Og DER bestilte jeg 1024/256.

Har hatt det siste året 720/128, og ble litt overrasket over at jeg faktisk fortsatt betaler 500kr måneden for den linjen. Så nå oppgraderte jeg like godt til 1024/256 og sparer 50kr i måneden om man tenker på hva jeg betalte og ikke egentlig skulle betalt

(Blodigler)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...