Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom senker prisene


Anbefalte innlegg

Hei

 

Snakket akkurat med Bluecom support.

 

Jeg har også sett meg kraftig lei på denne halvt-års-forskuddsbetalingen.

Men nå kunne de la meg betale kvartalvis uten fakturagebyr, samtidig som jeg får nye priser uten bindingstid. Mye bedre!

 

Skal man betale hver måned, vil man fortsatt måtte betale 65 kroner i fakturagebyr vel og merke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som IT-Norge tar et steg videre i riktig retning.

 

Gjenstår å se hva de resterende ispene foretar seg nå. Tele2 og Cacth har ikke sålangt foretatt seg noen endringer. og ligger ganske høyt på pris.

 

Håper disse kommer med en ny prisstruktur som kan kjempe i toppen med markedslederne som per i dag er Telenor og NGT. Ellers tror jeg veldig mange kunder vil hoppet av lasset og skaffe seg en ny isp.

 

Venter spent på endringer fra overnevnte isp'er.

 

Edit: typo

Endret av DevianX
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp svar fra Bluecom:

Hei

Jeg hører rykter om at dere kommer til å sette ned prisene snart. Vil det

skje automatisk for oss som har betalt? Kan jeg få de nye hastighetene til

den prisen jeg betaler for 1 mbits linjen nå? Jeg betaler 549.- for 1 mbits

linje og jeg hører at det koster 549.- for en 2 mbits linje hos dere snart.

 

Hei

 

Nei det vil ikke skje automastisk endring , Du må reforhandle avtale med oss.

Alle som tar kontakt med oss får følgende: - Utenfor bindingstid: Ny pris. Ingen ny bindingstid.- Innenfor bindingstid: Ny pris, maks 12 mnd binding (12 mnd binding fra nypris). Mail sendes til [email protected]

 

 

--

Vennlig Hilsen

 

Finn

1.linje Support

 

Dvs at jeg må for andre gang forlenge bindingstiden. Det er litt for dumt. Jeg kjøpte min første adsl fra de i Mai/juni og hadde da 12 mnd'er binding. Jeg gikk så over til 1 mbits i September og fikk nye 12mnd'er binding. Og nå må jeg ha enda nye 12 mnd'er binding. Blir litt irritert... De som har klart å komme seg ut av binding får jo den samme prisen. Og jeg har snart vært kunde hos dem i 1 år nå...

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Ettersom de vil legge seg på Telenors prisnivå, vil dette si at vi med 720/128 linja fortsatt må betale det samme som før, altså 349,- ? Hva med å sette opp ut-hastigheten bittelitt ? :roll:

Det er nok ingen endring på de to laveste hastighetene, uthastigheten er utenfor Bluecom sin kontroll.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp svar fra Bluecom:

Hei

Jeg hører rykter om at dere kommer til å sette ned prisene snart. Vil det

skje automatisk for oss som har betalt? Kan jeg få de nye hastighetene til

den prisen jeg betaler for 1 mbits linjen nå? Jeg betaler 549.- for 1 mbits

linje og jeg hører at det koster 549.- for en 2 mbits linje hos dere snart.

 

Hei

 

Nei det vil ikke skje automastisk endring , Du må reforhandle avtale med oss.

Alle som tar kontakt med oss får følgende: - Utenfor bindingstid: Ny pris. Ingen ny bindingstid.- Innenfor bindingstid: Ny pris, maks 12 mnd binding (12 mnd binding fra nypris). Mail sendes til [email protected]

 

 

--

Vennlig Hilsen

 

Finn

1.linje Support

 

Dvs at jeg må for andre gang forlenge bindingstiden. Det er litt for dumt. Jeg kjøpte min første adsl fra de i Mai/juni og hadde da 12 mnd'er binding. Jeg gikk så over til 1 mbits i September og fikk nye 12mnd'er binding. Og nå må jeg ha enda nye 12 mnd'er binding. Blir litt irritert... De som har klart å komme seg ut av binding får jo den samme prisen. Og jeg har snart vært kunde hos dem i 1 år nå...

FIkk dette som svar jeg:

 

Magnus wrote:

 

Hører rykter at dere vil gå i online sine spor og senke prisene.. Kan jeg vennligst få en bekreftelse, sitter og jubler i heimen ;)

 

 

Magnus!

Hei .

 

Vi kan desverre ikke kommentere rykter .

 

Følg med på www.bluecom.no . Enhver endring i våre priser vil komme der først .

 

 

--

----

Vennlig Hilsen

 

Roger

1.linje Support

 

BlueCom AS

Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord

Sommerrogaten 13-15, N-0255 Oslo, Norway(Hovedkontor)

 

"BlueCom - Alltid pålogget, fri nedlastning"

 

+47 81 53 32 22 (Kundeservice)

 

http://www.bluecom.no

 

 

.. Men jeg og far skal vel oppgradere linja :ermm:

Lenke til kommentar

Uansett, Bluecom senker sikkert bare prisene for sine ADSL-kunder. Vi som har SHDSL må sikkert betale gildet.

 

Bluecom skjønner ikke at de lurer seg selv hvis de ikke vil gi ny pris til eksisterende kunder med bindingstid.

 

Hvis jeg får ny lavere pris uten å mase = Anbefale Bluecom til venner og kjente

 

Hvis jeg ikke får lavere pris = Styr unna Bluecom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...